شناسهٔ خبر: 55882213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج ادارات در گلستان/ اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق مختلف

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان گلستان با اشاره به اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج ادارات در استان، گفت: در هفته بسیج ادارات رزمایش گروه‌های جهادی و میزهای جهادی و اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق هدف و ۲۰۰ میز جهادی را در این هفته پیش‌بینی کرده‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سرهنگ پاسدار امیر ناظری با اشاره به برنامه‌ها در هفته بسیج ادارات اظهارداشت: در هفته بسیج ادارات رزمایش گروه‌های جهادی و میزهای جهادی و اعزام 95 گروه جهادی به مناطق هدف و 200 میز جهادی را در این هفته پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: همایش فرماندهان پایگاه ها مدیران و روسای ادارات را به مناسبت روز قشر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان داریم که با سخنرانی سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا و معاون استاندار همراه خواهد بود.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان اظهار داشت: دو یادواره شهدای کارمند در گالیکش و علی آباد خواهیم داشت و در حاشیه هر یادواره شهدا قرار است که یک کار فرهنگی بزرگ صورت بگیرد و این کار فرهنگی می تواند آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه بسته‌های معیشتی و اهدای جهیزیه باشد.

وی اظهار کرد: امسال بیش از 350 برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان در سطح استان پیش بینی شده و برگزار خواهد شد و برنامه نذر خون از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد که کارمندان عزیز با مراجعه به سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا خواهند کرد.

ناظری بیان داشت: رزمایش کمک های مومنانه را با توجه به نزدیک شدن شروع سال تحصیلی دانش آموزان، به سمت تهیه لوازم التحریر برای قشر نیازمند و بی بضاعت جامعه سوق دادیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از خانواده های معظم شهدای کارمند، تجلیل از بسیجیان کارمند نمونه، تجدید پیمان با آرمانهای امام و شهدا با حضور سازمان یافته در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه های بسیج ادارات و کارمندان در این هفته می باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما