شناسهٔ خبر: 55881581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشدار جدید حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

ویدئو جدید هشدار حزب الله منتشر شد / همه کشتی های شما تحت رصد ماست + فیلم

مقاومت لبنان ویدئویی جدید منتشر کرده که نشان می‌دهد کشتی‌های رژیم صهیونیستی ویژه استخراج گاز در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تحت رصد کامل دارد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) مقاومت لبنان ویدئویی جدید منتشر کرده که نشان می‌دهد کشتی‌های رژیم صهیونیستی ویژه استخراج گاز در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تحت رصد کامل دارد.

 

بر اساس این گزارش، در این ویدئو با عنوان «أنتم رهن الأیام» (فقط چند روز فرصت دارید) به رژیم صهیونیستی هشدار داده می‌شود که کشتی‌های مذکور در تیررس موشک‌های مقاومت لبنان قرار دارد.

 

 

در هشدار قبلی، حزب‌الله، در تاریخ ۱۲ مرداد در بیانیه‌ای از پرواز سه پهپاد غیرمسلح بر فراز میدان گازی مورد مناقشه بین لبنان و رژیم صهیونیستی (کاریش) خبر داد.

 

هرچند ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هر سه پهپاد را رهگیری کرده و مورد هدف قرار داده است، اما حزب‌الله در بیانیه خود تأکید کرده بود که این پهپادها مأموریت اطلاعاتی داشته‌ و توانسته‌اند مأموریت‌شان را با موفقیت انجام دهند و پیام [هشدار] مدنظر حزب‌الله را منتقل کنند.

 

روزنامه البناء لبنان در مورد تنش در منطقه کاریش نوشت: سردرگمی حداقل توصیفی است که می توان از حال و روز کنونی سران رژیم صهیونیستی در برخورد با پرونده های مهم داشت. بن بست اسرائیل در مواجهه با مقاومت فلسطین به ویژه هنگامی عیان تر می شود که می بینیم نیروهای مقاومت رویکرد " وحدت میدانها" را در پیش گرفته و در سایه عدم پایبندی این رژیم به تعهدات و توافقها، به این نتیجه رسیده اند که تشدید مقاومت بهترین و مناسب ترین گزینه در پیش رو است.

 

البناء افزود: این رژیم در پرونده تعیین مرزهای آبی با لبنان و برداشت از منابع نفت و گاز نیز با دو گزینه تسلیم شدن در برابر مطالبات لبنان یا رفتن به سمت یک جنگ نامعلوم قرار گرفته است و هم اکنون در وضعیت بغرنجی به سرمی برد.

 

آنها یا باید برای جلوگیری از یک رویارویی شکست خورده در برابر حزب الله که آمادگی کامل خود را برای جنگ احتمالی و پیروزی قاطع در آن اعلام کرده، به خواسته های لبنان تن دهند یا به سمت جنگی نامعلوم بروند. سردرگمی سران اسرائیل همچنین در پرونده مذاکرات مربوط به توافق هسته ای و حس فقدان اثرگذاری لازم اسرائیل بر تصمیم آمریکا در این زمینه با توجه به متغیرها و معادلات جدید منطقه ای مشهود است. همین امر یائیر لاپید نخست وزیر موقت این رژیم را  وادار به عقب نشینی از لحن انتقادی خود در قبال آمریکاییها و هماهنگ شدن با تصمیمات واشنگتن در مسیر دستیابی به یک توافق احتمالی با ایران کرده است.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما