شناسهٔ خبر: 55853072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات قدیمی | لینک خبر

اخبار داخلی

صاحب‌خبر -
«تاج»، «ماجدی» و «عزیزمحمدی» تائید صلاحیت شدند
فهرست نهایی نامزدهای فدراسیون فوتبال ایران، به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.
به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال براساس اعلام کمیته بدوی انتخابات، فهرست نامزدها را به منظور حضور در انتخابات هشتم شهریور فدراسیون فوتبال به فیفا و AFC ارسال کرد.بر این اساس، مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.در بخش نایب رییس اول اسامی مهدی محمد نبی، عباس صوفی و علی فتح الله زاده، نایب رئیس دوم منصور قنبرزاده، محمدصادق درودگر و محمدرضا کافی و نمایندگان باشگاه‌ها الهام بصیری نیا، حسین پرویزی، اسماعیل حیدرپور، رضا درویش، محمد رجاییان، محمدرضا ساکت و حمیدرضا گرشاسبی دیده می‌شود.انتخابات فدراسیون فوتبال سه‌شنبه هشتم شهریورماه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.
اتهام بزرگ عربستان به والیبال ایران
رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در رقابت های آسیایی، ایران را به استفاده از بازیکنان صغرسن متهم کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی والیبال جوانان عربستان در رقابت های آسیا با نتیجه سه بر صفر برابر ایران شکست خورد. رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در این رقابت‌ها، ایران را به استفاده از بازیکنان با سن و سال غیرقانونی متهم کرد.
باسم مننقل گفت: معلوم بود که بعضی از بازیکنان ایران تقریبا ۳۰ سال سن داشتند. نباید تنها به مدارکی که تیم‌ها ارائه می‌دهند اعتماد شود. آزمایش‌های وجود دارد که در دو ساعت نتیجه را اعلام می‌کند. باید از این آزمایش ها گرفته شود چرا که ایران سابقه چنین تخلفاتی را دارد.
اعلام رنکینگ برترین فرنگی کاران جهان
رنکینگ نهایی برترین فرنگی کاران جهان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اعلام شد.
به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ نهایی برترین کشتی گیران جهان برای حضور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، را در دو رشته کشتی فرنگی و آزاد اعلام کرد.
در کشتی فرنگی محمدرضا گرایی در ۶۷ و محمد هادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم در صدر قرار دارند، محمدعلی گرایی در رده دوم وزن ۷۷ کیلوگرم جای گرفته است.
پیش از این رنکینگ برترین آزادکاران جهان برای حضور در رقابت های جهانی صربستان اعلام شده بود که از ایران حسن یزدانی در ۸۶ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم در صدر قرار گرفتند. بر اساس قانون رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، نفرات اول تا چهارم رنکینگ تا نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر هم قرار نمی گیرند.
رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از ۱۹ تا ۲۷ شهریور به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما