شناسهٔ خبر: 55805813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات قدیمی | لینک خبر

رئیس پلیس کشور: از هیچ تلاشی در حوزه حجاب دریغ نمی کنیم

صاحب‌خبر -
 

اراک – خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامی کل کشور تاکید کرد: پلیس تاکنون در حوزه عفاف و حجاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که ارتقاء امنیت اخلاقی نیاز جامعه است، افزود: یکی از وظایف اصلی پلیس مقابله با ناهنجاری های حوزه امنیت اخلاقی در جامعه است.
وی با بیان این که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۰دستگاه در حوزه عفاف و حجاب دخالت دارند، تاکید کرد: همکاران ما در مجموعه پلیس کشور اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده اند و خواستار کمک سایر دستگاه های دخیل در این امر هستیم . پلیس هیچ زمانی کار را تعطیل نکرده و با برنامه ریزی مدون و تلاش، در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
اشتری تاکید کرد: مجموعه فراجا کار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه ریزی شروع کرده و در این زمینه با جریان های سازمان یافته در فضای مجازی و اماکن و معابر برخورد کرده است، البته بیشتر به دنبال شبکه ها هستیم و همکاران ما در این زمینه اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام داده اند.
رئیس پلیس کشور به همکاری برخی از دستگاه های دخیل در امر عفاف و حجاب با پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: البته در اقدامات میدانی، پلیس بهتر و قوی تر عمل کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مصوبه شورای عالی فرهنگی در حوزه برخورد با متخلفان عفاف و حجاب و استفاده از محدودیت های اجتماعی برای افراد متخلف و هنجارشکن، بازدارندگی خوبی ایجاد شود.
فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به اقدامات پلیس در حوزه های دیگر امنیتی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در بحث امنیت اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، جمع آوری معتادان و دستگیری مواد فروشان و همچنین برخورد با سارقان، به طور شبانه روزی تلاش می کنیم. اگر چه مساله اقتصادی تاثیر بسزایی در این حوزه دارد اما هزینه های جرم پائین است و از بازدارندگی لازم برخودار نیست.
اشتری همچنین با قدردانی از سردار حسن مفخمی شهرستانیفرمانده انتظامی سابق استان مرکزی در تامین امنیت در دوره خدمتی اش، تاکید کرد: امیدواریم سردارهادی رفیعی کیاکه از فرماندهان با تجربه و پرتلاش کشور بتواند این مسیر را با سرعت هرچه بیشتر به پیش ببرد.

نظر شما