شناسهٔ خبر: 55804593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت عنوان کرد؛

جذب نیرو در شرکت نفت| برگزاری آزمون تا سه ماه آینده

یاسوج- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گفت: نیاز استخدامی در صنعت نفت، در دستور کار این وزارت است و تا سه ماه آینده آزمونی برای جذب نیرو در شرکت نفت برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی علی مددی بعدازظهر چهار شنبه در بازدید از تاسیسات شرکت نفت گچساران افزود: هم اکنون در حال تصویب آن هستیم و اولویت جذب در استانها با نیروی های بومی است.

وی با بیان اینکه رویکرد وزارت نفت در دولت سیزدهم تخصصی است و تصمیم گیری مشکلات و امور نفت تنها از سوی کارکنان این وزارت انجام خواهد شد، گفت: وزارت نفت برای برطرف شدن مشکلات و چالش ها، در هر استان یک نفر را برای حلقه ارتباطی و ارائه تمامی مشکلات به مرکز معرفی کرده است.

مددی تصریح کرد: شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: رفع و پیگیری مشکلات کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی از مهمترین رویکرد های دولت سیزدهم است و تصمیمات امروز در نفت جزیره ای نیست بلکه یک زنجیره کامل است.

مددی اظهار داشت: ما با یک برنامه ریزی کامل و کارشناسی برای تسهیل گری مشکلات کارکنان داریم و طبق دستور ویژه وزیر نفت جمع بندی هایی در این زمینه انجام شد.

نظر شما