شناسهٔ خبر: 55792497 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سخنگوی دولت: با اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی موافقت شد

صاحب‌خبر -

شفقنا – بهادری جهرمی سخنگوی دولت بیان کرد: در راستای سرعت بخشی و تامین مسکن، دولت با اعطای تسهیلات برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی موافقت کرد. منابع این تسهیلات مشخص شد و دو میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

به گزارش شفقنا سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر سه‌برابری شدن مدال‌های طلای نوجوانان در مسابقات المپیاد جهانی گفت: ما سال گذشته 7 مدال داشتیم و امسال این تعداد به 20 رسید و دولت معتقد است باید قدر جوانان نخبه دانسته شود و حمایت از آنان صورت بگیرد.

او ادامه داد: جلسه هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان بعد از 11 سال، روز گذشته به‌ریاست رییس‌جمهور برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشور در حمایت از نخبگان تشکیل شد.

بهادری جهرمی با اشاره به مشکل کمبود آبرسانی به همدان و شهرکرد گفت: وزیر نیرو گزارشی از اقدامات برای حل مشکل آبرسانی را ارایه کردند. این مشکل بیش از 15 سال پیشرفت قابل‌قبولی نداشت با این حال  با تلاش شبانه‌روزی دولت کار پیش می‌رود و باید منتظر شمارش معکوس حل این مشکل در همدان باشیم. دولت تمام توان خود را به‌کار گرفته است، علاوه بر آن به کمک اقدامات جهادی مشکل تأمین آب شرب شهرکرد هم حل شده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در راستای سرعت بخشی و تامین مسکن دولت، با اعطای تسهیلات برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی موافقت کرد. منابع این تسهیلات مشخص شد و دو میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

نظر شما