شناسهٔ خبر: 55784898 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ورود کمیسیون اقتصادی به تفحص از صادرات «شرکت سیمان کردستان»

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از صادرات تولیدات شرکت سیمان کردستان در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

مهدی طغیانی در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز نشست مشترکی با رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای بررسی گزارش عملکرد این سازمان برگزار شد و مسائلی همچون تعیین تکلیف بسیاری از آنچه که در انبارها رسوب کرده بود، مطرح و واکاوی شد.

وی افزود: موضوع دیگر جلسه امروز بررسی «طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران» بود که اختلاف میان کمیته بورس کمیسیون، مرکز پژوهش‌ها، مرکز تحقیقات اسلامی و بازار سرمایه در 3 موضوع «شورای فقهی بورس»، «تناسب جرم و مجازات در بازار سرمایه» و «بحث کانون سرمایه‌داران خرد» بررسی شد، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همچنان اصلاح قانون بازار سرمایه در کمیسیون جریان دارد و هنوز نهایی نشده است، گفت: موضوع آخر جلسه امروز «بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از صادرات و تولیدات شرکت سیمان کردستان» بود که «هلدینگ سیمان غدیر» توضیحات خود را ارائه داد اما همچنان نماینده درخواست‌کننده تحقیق و تفحص از توضیحات قانع نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:‌ همچنین رئیس و معاونان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی درخواست اصلاح قانون را داشتند و در این خصوص لایحه‌ای آماده شده، لذا کمیسیون جهت بررسی لایحه اعلام آمادگی کرد./فارس

 

برچسب‌ها:

نظر شما