شناسهٔ خبر: 55741120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیک مصرف برق استان بوشهر به ۱۸۳۹ مگاوات رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به عبور از تابستان بدون خاموشی برق گفت: پیک مصرف برق استان بوشهر امروز به ۱۸۳۹ مگاوات رسید.

صاحب‌خبر -

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا قدردانی از همکاری بخش‌های خانگی، صنعتی، کشاورزی و تولیدی در مدیریت مصرف برق اظهار داشت: در اوج گرما پیک مصرف برق به یک‌هزار و 839 مگاوات رسید که پیش‌بینی می‌شود به یک‌هزار و 927 مگاوات برسد.

وی از افزایش دما هوا و افزایش شرجی و رطوبت خبر داد و بیان کرد: افزایش دما هوا و رطوبت هوا علاوه بر افزایش مصرف برق سبب حرارت تجهیزات و وسائل شبکه برق‌رسانی و فشار مضاعف بر آنها می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه هیچگونه محدودیت برق در بخش خانگی استان بوشهر رخ نداده است خاطر نشان کرد: این موفقیت بدون تردید در سایه مصرف بهینه و اعمال راهکارهای مدیریت مصرف و همکاری و همیاری اصحاب رسانه رقم خورده است.

حشمتی افزود: کاهش ساعت کار ادارات، همکاری صنایع و کشاورزان و همراهی مردم منجر به مدیریت و کاهش 120 مگاواتی مصرف برق به‌صورت روزانه شده است.

وی افزود: در بخش خانگی با  تدبیر دولت پاداش مناسب برای مشترکین در نظر گرفته شده است که در ازاء هر یک کیلو وات کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته از 500 تومان پاداش برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهربا بیان اینکه در استان بوشهر بیش از 30 درصد مشترکان از این پاداش برخوردار شدند تصریح کرد: امید است با صرفه‌جویی 10 درصدی مشترکین خصوصاً مشترکین خانگی روزهای باقیمانده تابستان را بدون هر گونه خاموشی با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/190/ی

نظر شما