شناسهٔ خبر: 55735742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دوره تشکیلاتی خط امام در استان مرکزی آغاز شد

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: مرحله استانی دوره تشکیلاتی خط امام از امروز با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان استان آغاز می‌شود که اساتید برجسته و بزرگی شرکت می‌کنند و منتخبان هم به دوره کشوری می‌روند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی با اشاره به جهاد تبیین اظهار داشت: جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که باید در اولویت برنامه‌ها باشند به همین سبب یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در این دو حوزه است.

وی افزود: این دوره در دو مرحله کشوری و استانی برگزار می‌شود و طرح مسئله‌محوری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی است که  اقدامات خوبی در این راستا انجام‌ شده و موفقیت‌های زیادی کسب شده که اقدامات شتاب می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ادامه داد: امروز در بین دانشگاهیان افراد بسیاری علاقمند و دغدغه‌مند به کار تشکیلاتی هستند که بسیج دانشجویی با هدف اجرای ماموریت‌ها از آنها استفاده می‌کند و در طول سال نیز برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی، جهادی و علمی برگزار می‌کند‌.

پور اسماعیل عنوان کرد: مرحله استانی دوره تشکیلاتی خط امام از امروز با حضور 150 نفر از دانشجویان استان آغاز می‌شود که اساتید برجسته و بزرگی شرکت می‌کنند و منتخبان هم به دوره کشوری می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم بسیج دانشجویی افزایش بصیرت سیاسی دانشجویان، تحقق جهاد علمی، ترویج اخلاق و معنویت در بین دانشجویان و خدمت‌رسانی به مردم است که دوره تشکیلاتی خط امام برای آماده‌سازی دانشجویان بسیجی در این راستا هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/713

نظر شما