شناسهٔ خبر: 55730562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

درخشش بی پایان مودریچ؛ رهبر و نقطه مرجع رئال

صاحب‌خبر -
درخشش بی پایان مودریچ؛ رهبر و نقطه مرجع رئال
خبرگزاری آریا- رئال مادرید موفق شد در دومین بازی از فصل 2022/23 لالیگا هم پیروز شود و با 6 امتیاز و تفاضل گل 4+ در صدر جدول رقابت ها قرار بگیرد.
به گزارش آریا، رئال مادرید در دومین هفته از فصل 2022/23 لالیگا موفق شد سلتاویگو را هم 4-1 شکست دهد. لوکا مودریچ بار دیگر نقش تعیین کننده ای داشت و یک گل و یک پاس گل ثبت کرد و از سوی هواداران سلتاویگو هم تشویق شد. لوکا مودریچ 18 گل از 33 گلی که برای رئال مادرید به ثمر رسانده را از بیرون محوطه جریمه زده است (54.6%)؛ ضمن اینکه این اولین بار از فصل 2016/17 بود که ستاره کروات در یک مسابقه موفق به گلزنی و ارسال پاس گل می شود. آخرین باری که رئال مادرید هر دو بازی ابتدایی خود در شروع فصل لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته به فصل 2018/19 و زیر نظر خولن لوپتگی برمی گردد.
لوکا مودریچ، بهترین بازیکن میدان در دیدار مقابل سلتاویگو در پایان بازی گفت: از گلزنی خوشحالم. وینیسیوس یکی از مدافعان را با خود برد و من با فریب یار پیش رو حرکت کردم و تصمیم به شوت زنی گرفتم. خدا را شکر که وارد دروازه شد. پاس گل؟ همه کار را وینیسیوس کرد و شایسته تمجید است. 3 امتیاز مهم کسب کردیم، بازی در این ورزشگاه سخت است اما ما خوب بازی کردیم، مخصوصاً در نیمه دوم.
تشویق شدن از سوی هواداران تیم حریف حس زیبایی است. از آنها ممنونم، حس بسیار خوبی داشت. جدایی کاسمیرو باعث ناراحتی شد. او اینجا تاریخ سازی کرد، و به عنوان بازیکن و شخص دلتنگ او خواهیم شد... اما این بخشی از فوتبال است. او برای ما مهم بود. باید ادامه دهیم و تمام توان خود را به کار بگیریم تا جای خالی او احساس نشود. خیلی ناراحتم که کاسمیرو جدا شده، حیف شد اما باید ادامه دهیم.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت: لوکا مودریچ جاودانه است، او رهبر و نقطه مرجع ماست و همیشه آماده است و خوب بازی می کند. گل او بازی را عوض کرد، تا آن لحظه همه چیز برابر بود و ما در مالکیت توپ به مشکل خورده بودیم، اما در نیمه دوم از شدت و فشار بازی آنها کاسته شد. واقعاً از کسب پیروزی خوشحالم چون بازی در این ورزشگاه کار سختی است. شوامنی ویژگی های متفاوتی از کاسمیرو دارد، امروز او چیزهایی که در تمرینات و حرکات با توپ و دفاع دیده بودیم را نشان داد. او از بازی در کنار لوکا و کاماوینگا لذت برد، و از حمایت فده هم برخوردار بود که همیشه مهم است. فده می داند که وینگر نیست اما به خوبی بازی در این پست را مدیریت می کند. هنوز هم فکر می کنم که بهترین عملکرد او در خط میانی است - حالا رودریگو برگشته و به ما کمک خواهد کرد.
حرکت کریم در دادن ضربه پنالتی به هازارد زیبا بود. مهم نیست که او موفق به گلزنی نشد، نکته مهم این است که ادن نشان داد بر می گردد. او به فشار بازی ها عادت می کند و به بهترین فرم خود بازخواهد گشت. از دست دادن پنالتی چیزی را عوض نمی کند. این مهم است که با شور و اشتیاق با تجربه ها و صبوری بازیکنان جوان تر، رختکن تیم را به خوبی مدیریت کنیم.
رئال مادرید چند روز بعد از جدایی کاسمیرو و پایان عصر مثلث برمودا در خط میانی تیم، با ترکیبی از مودریچ، شوامنی و کاماوینگا در بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت و در نهایت با ارائه عملکردی فوق العاده موفق به کسب یک پیروزی پر گل شد. ادن هازارد دقایقی بعد از ورود به زمین در این مسابقه، یک ضربه پنالتی را از دست داد تا مشخص شود که از روحیه کافی برخوردار نیست و کار بسیار سختی برای ورود به ترکیب تیم آنچلوتی دارد.
در دقیقه `42 لوکا مودریچ بار دیگر جادوی خود را به نمایش گذاشت؛ حرکت عرضی و دریبل فوق العاده پشت محوطه سلتا و ضربه استادانه ای که در میان نگاه های دروازه بان به قعر دروازه راه یافت. دقیقه `56 ضدحمله ای فوق العاده با پاس مودریچ و فرار وینیسیوس که ستاره برزیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با دریبل دروازه بان گل سوم تیمش را به ثمر رساند. بازی فوق العاده رئال مادرید ادامه داشت؛ دقیقه `66 این بار توپ گیری شوامنی و شروع ضدحمله ای که با پاس عرضی وینیسیوس به بنزما همراه شد که مهاجم فرانسوی لغزید و حضور به موقع والورده و شلیک زمینی او به گوشه پایین دروازه حساب کار را 4-1 کرد.

نظر شما