شناسهٔ خبر: 5571976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

لیگ جهانی والیبال

سومین شکست متوالی شاگردان کواچ/ ایران همچنان در حسرت امتیاز

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل لهستان شکست خورد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، ملی پوشان والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ جهانی از ساعت 22:55 جمعه شب در لهستان به مصاف تیم ملی این کشور رفتند.

شاگردان کواچ پس ازدو شکست پیاپی مقابل آمریکا به لهستان رفتند و امیدوار بودند در سومین گام با امتیاز از بازی خارج شوند. کواچ تیمش را با ترکیب معروف، غفور، فائزی، ظریف، موسوی و قائمی به میدان فرستاد. سرویس های بهتر و البته ضعف ایران در دفاع روی تور باعث شد میزبان ست اول را با نتیجه 25-20 به سود خود خاتمه دهد.

بازی در ست دوم پایاپای آغاز شد اما لهستان از همان ابتدا پیش افتاد و وقت اول استراحت فنی را نیز به سود خود خاتمه داد. میزبان در ادامه فاصله را بیشتر کرد و در این ست نیز 25- 22 پیروز شدند.

کواچ که در ست دوم علیزاده را جانشین ظریف کرده بود، در ست سوم ظریف را به ترکیب اصلی برگرداند و معنوی نژاد جوان را نیز به زمین فرستاد تا شاید ست سوم به سود ایران خاتمه یابد. ملی پوشان ایران کار را بهتر آغاز کردند و از همان ابتدا پیش افتادند و رفته رفته فاصله را به 6 امتیاز نیز افزایش دادند و در نهایت 25-21 به برتری رسیدند تا مانند بازی های اخیر در ست سوم موفق باشند.

لهستان دوباره در ست چهارم به بازی برگشت و از همان ابتدا فاصله امتیازی ایجاد کرد اما شاگردان کواچ در اواخر ست به حریف خود رسیدند و تا امتیاز 25-25 بازی ادامه پیدا کرد اما در نهایت میزبان 27-25 پیروز شد تا سه امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کند و شاگردان کواچ نیز با تحمل سومین شکست 3-1 از رسیدن به امتیاز بازبمانند.

نظر شما