شناسهٔ خبر: 55718164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ضرورت بهسازی جاده گناباد به بجستان در کاهش سوانح جرحی و فوتی

موج نیوز

رییس پلیس راه گناباد بیان کرد: در جاده گناباد به بجستان نقطه ارتباط استانهای خراسان رضوی و استانهای مرکزی و شمالی کشور به دلیل کم عرض بودن همواره شاهد بروز سوانح جاده ای هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرگرد محسن زنگویی رییس پلیس راه گناباد در خبری اعلام کرد: وضعیت بسیار نامناسب و خطرخیزی فراوان جاده گناباد به بجستان موجب بروز سوانح بسیار جرحی و فوتی شده و بهسازی این مسیر باید با جدیت و به فوریت در اولویت مسوولان ذیربط قرار بگیرد.

سرگرد زنگویی همچنین اطلاع داد: با توجه به قرارداشتن جاده گناباد به بجستان در مسیر تردد تعداد زیادی وسایل نقلیه و مسافران عبوری و نقطه ارتباط استانهای خراسان رضوی و استانهای مرکزی و شمالی کشور به دلیل کم عرض بودن و ارتفاع زیاد و حداقل دو متری سطح جاده با شانه خاکی اطراف آن همواره شاهد بروز سوانح جاده ای جرحی  و منجر به فوت در این مسیر هستیم به طوری که در ۲ هفته گذشته در ۲ سانحه دو تن فوت کردند و تعدادی مصدوم شدند.

رییس پلیس راه گناباد همچنین تصریح کرد: مسوولان ذیربط و از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی باید در اسرع وقت نسبت به بهسازی این مسیر اقدام کنند تا شاهد استمرار این چنین سوانح ناگوار رانندگی نباشیم.

سرگرد زنگویی متذکر شد: جاده گناباد به بجستان ۴۵ کیلومتری طول دارد که ۲۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان گناباد و ۲۰ کیلومتر آن در محدوده شهرستان بجستان قرار دارد.

نظر شما