شناسهٔ خبر: 55693087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جواد خدایی بیان کرد؛

آغاز طرح تحول و بهسازی راه‌های اصلی و مهم خراسان رضوی

موج نیوز

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: طرح تحول و بهسازی حدود هزار کیلومتر از راه‌های اصلی و مهم استان در قالب "نهضت بهسازی راه‌ها" آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طرح تحول و بهسازی حدود هزار کیلومتر از راه‌های اصلی و مهم استان آغاز شده است.

خدایی در ادامه این خبر اضافه کرد: طرح تحول و بهسازی حدود هزار کیلومتر از راه‌های اصلی و مهم استان در قالب "نهضت بهسازی راه‌ها " آغاز شده است که این تحول طی ماه‌های آینده برای شهروندان و زائران محسوس خواهد بود.

معاون استانداری خراسان رضوی  ادامه داد: با وجود انبوه مسافران و زائران به این استان نیازمند نگاه ویژه به مساله حمل و نقل جاده‌ای هستیم، حال آنکه از پنج هزار کیلومتر از راه‌های اصلی استان چهار هزار کیلومتر نیازمند بهسازی است.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل مسافر نیازمند برنامه جدی هستیم و در آستانه دهه آخر صفر و ایام زیارتی حضرت رضا (ع) قرار داریم و لازم است تمهیدات لازم انجام شود تا وقایع ۱۲ فروردین امسال و هجوم چهار هزار مسافر به پایانه حمل و نقل مسافر مشهد تکرار نشود.

خدایی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: علاوه بر اینکه روکش و بهسازی هزار کیلومتر جاده در استان را در پیش داریم، اصلاح ۵۰ نقطه پرتصادف جاده‌ای نیز در دستور کار قراردارد.

نظر شما