شناسهٔ خبر: 55663987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار خارجی

صاحب‌خبر -
 

کدام باشگاه‌ها رونالدو را نخواستند؟
۷ باشگاه اروپایی جذب ابرستاره پرتغالی را نپذیرفتند.
به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی در هر تیمی حضور داشت به منزله نقطه قوت تیم به شمار می آمد.
اما این بار حضور رونالدو در منچستر یونایتد به سمی تبدیل شده که باعث شده تا فضای تیم مسموم شود و به نوعی تیم را وارد بحران کند. سرکشی های رونالدو در نهایت مدیران باشگاه منچستر یونایتد را مجاب کرد تا با درخواست این بازیکن برای جدایی از تیم موافقت شود.
در همین رابطه باشگاه منچستر یونایتد آماده است تا پیشنهادات رسیده برای جذب رونالدو را بررسی کند. ابرستاره پرتغالی قبل از آغاز فصل جدید تلاش زیادی کرد تا از تیم جدا شود ولی تیمی پیدا نکرد تا به آن منتقل شد. به بهانه صدور مجوز خروج رونالدو از منچستر نشریه «کوریره دلو اسپورت» باشگاه هایی که انتقال رونالدو در تابستان گذشته را نپذیرفتند.
طبق اعلام نشریه ایتالیایی ۷ باشگاهی که جذب رونالدو را نپذیرفتند عبارتند از: میلان، اینتر، بایرن مونیخ، چلسی، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید هستند.

کولینا: داوران در جام جهانی از کمک داور ویدیویی استفاده نکنند
رئیس کمیته داوران فیفا گفت: داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا جای ممکن از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده نکنند.
پیرلوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران (فدراسیون جهانی فوتبال) فیفا در تازه‌ترین اظهارات خود عنوان کرده که داوران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا جای ممکن از کمک داور ویدیویی (VAR) استفاده نکنند.
کولینا در اینباره گفت:هدف ما این است که داوران را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم تا نیازی به استفاده از این تکنولوژی نداشته باشند، اما در هر حال این تکنولوژی در زمین وجود دارد تا هر اشتباه انسانی را به کمترین شکل ممکن کاهش دهد و اجازه ندهد که چنین اشتباهاتی تاثیری روی نتیجه یک بازی داشته باشد. حتی بهترین داوران هم ممکن است در زمین بازی اشتباه کنند. هر داوری انسان است و ما به خوبی این را درک می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما