شناسهٔ خبر: 55661653 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ریگی: "هوک" قهرمانی از خطه سیستان و بلوچستان دارد

کارگردان "هوک" می‌گوید روایت این فیلم در سیستان و بلوچستان می‌گذرد و درباره جوانی است که تلاش می‌کند تا به رسیدن به قهرمانی جایگاه اجتماعی خود را ارتقا بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پروانه ساخت فیلم سینمایی "هوک" به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی پور صادر شد.

حسین ریگی که سال قبل در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با فیلم "لیپار" مورد تقدیر واقع شد، درباره فیلم تازه‌اش گفت: این فیلم پیرو دغدغه‌ شخصی خودم نسبت به زادگاهم سیستان و بلوچستان البته با فضای متفاوتی نسبت به فیلم قبلی من تولید می‌شود. فیلم درباره جوانی است که به تغییر و قهرمانی فکر می‌کند و در این مسیر جایگاه خود را تلاش می‌کند که ارتقا بخشد.

او بیان کرد: "هوک" هم مانند فیلم قبلی من در سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی نیز در چابهار و تهران روایت می‌شود. تلاش ما این است که تا یک ماه دیگر روند پیش تولید را آغاز کنیم و فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

این فیلمساز با بیان اینکه فیلم تازه‌اش حس و حال حماسی نیز دارد گفت که این رویکرد باعث نشده تا از بیان مسائل و موضوعات واقعی و درستی که به اشتباه درباره سیستان و بلوچستان در سال‌های قدیم گفته شده است، دست بکشد.

ریگی همچنین درباره اکران فیلم "لیپار" گفت باتوجه به اینکه این فیلم در گونه کودک و نوجوان است، اکران آن را برای پاییز در نظر گرفتیم تا از ظرفیت مدارس برای اکران استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما