شناسهٔ خبر: 55660956 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

فیلم| واکنش پلیس به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم»

مهسا شمس

رئیس پلیس تهران بزرگ نسبت به صحنه‌هایی از فیلم مجبوریم واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.

فیلم| بخش‌هایی از فیلم «مجبوریم» که اتوبوس‌خوابی و کوچه‌خوابی افراد بی‌سرپناه را به نمایش می‌کشد

وی با تکذیب واقعی بودن این صحنه‌ها افزود: به هیچ عنوان در تهران اتوبوس خواب نداریم، البته کارتن خوابی هم نداریم که بخواهد شب تا صبح در کوچه بخوابد.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ما در محدوده تهران بزرگ تمام خانه‌های مجردی به ویژه اطراف میدان امام حسین (ع) را شناسایی کرده و آنها را پاکسازی کرده‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه منظور از خانه‌های مجردی همان خانه‌های غیرقانونی کارگری است، گفت: در این خانه‌ها اغلب معتادان و کارتن‌خواب‌ها و یا حتی سارقان زندگی می‌کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر پلیس جرم مشهود ببیند با آن برخورد می‌کند یا خیر، گفت: پلیس با جرم مشهود به ویژه خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان برخورد می‌کند و اصلاً به این صورت نیست که هیچ اقدامی در برابر این افراد نکنیم.

فیلم| توضیحات سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) در خصوص صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم»

نظر شما