شناسهٔ خبر: 55658455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت اقتصادی و امنیت شغلی خبرنگاران در اولویت برنامه وزیر ارشاد است + تصویر

مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با اشاره به ارائه ۱۳ پیشنهاد وزیر ارشاد برای حمایت از خبرنگاران گفت: حمایت اقتصادی، توجه به مسکن و امنیت شغلی اصحاب رسانه در اولویت برنامه وزیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ایمان شمسایی امشب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و گردهمایی اصحاب رسانه استان بوشهر با گرامیداشت ایام ماه محرم، زینب کبری(س) را قهرمان رسانه در نهضت عاشورا دانست و اظهار داشت: اگر حضرت زینب(س) و امام سجاد علیه‌السلام پیام عاشورا را اطلاع‌رسانی نمی‌کرد فرهنگ عاشورا در جامعه ترویج نمی‌شد و اکنون مکتب عاشورا در جهان در حال گردش است.

وی جنگ نابرابر رسانه‌ای جهان استکبار علیه نظام اسلامی ایران را مورد اشاره قرار‌ داد و تصریح کرد: اکنون در این برهه از زمان برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، رسالت و مأموریت اصحاب رسانه جهاد تبیین است.

مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، انعکاس دستاوردهای انقلاب و مقابله با ترفند تحریف را از جمله مأموریت‌های خبرنگاران دانست و بیان کرد: همه مردم ایران مدیون اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی در راستای مقابله با ترفند دشمنان هستند.

شمسایی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای مهم جامعه تولید محتوا اثربخش و مطلوب مطالبه‌گری صحیح است که خواسته مهم مردم است.

وی راه‌اندازی صنف حرفه خبرنگاری را یکی از نیازهای اساسی اصحاب رسانه دانست و تصریح کرد: در راستای حمایت مادی و معنوی از اصحاب رسانه ایجاد صنف خبرنگاری یک ضرورت است که مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با اشاره به ارائه 13 پیشنهاد از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از خبرنگاران به هیئت دولت تصریح کرد: با تصویب این پیشنهادات حمایت اقتصادی، توجه به مسکن، امنیت شغلی، معیشت و صدور کارت حرفه‌ای خبرنگاری مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

خبرنگاران صدای انقلاب و مردم هستند

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر نیز با تاکید بر توجه به مطالبات اصحاب رسانه استان تصریح کرد: خبرنگاران صدای انقلاب و مردم هستند که باید تقویت شود.

عبدالله نجفی خبرنگاران استان بوشهر را در خط مقدم مقابله با جهان استکبار دانست و افزود: اصحاب رسانه استان بوشهر در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان، خوش درخشیده‌اند.

وی حمایت از خبرنگاران و حل مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر با این همه ظرفیت اقتصادی و نقش آن در اقتصاد کشور جای تعجب است که اصحاب رسانه با مشکلات اقتصادی مواجه باشند.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر خواستار توجه ویژه به مطالبات اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر شد.

در این آیین از کتاب خاطرات علی پیرمرادی خبرنگار فقید استان بوشهر به نویسندگی حبیب قاسمی و فصلنامه نامه شفیعی در زمینه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی به نویسندگی نصرالله شفیعی رونمایی شد.

روز خبرنگار , وزارت فرهنگ و ارشاد , روز خبرنگار , وزارت فرهنگ و ارشاد , روز خبرنگار , وزارت فرهنگ و ارشاد ,

انتهای پیام/190/ح

نظر شما