شناسهٔ خبر: 55653467 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وعده استاندار کربلا در گفت‌وگو با مهر:

در اربعین قطعی برق نداریم/ تمامی خانه‌ها میزبان زائران هستند

مهسا شمس

استاندار کربلا ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در ایام اربعین توسط زائران گفت: در زمان اربعین برنامه‌هایی برای تقویت برق به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار حسینی داریم.

صاحب‌خبر -

نصیف الخطایی استاندار کربلا در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کربلا شاهد قطع برق بودیم، چه تدبیری برای اینکه در ایام اربعین هم شاهد این موضوع نباشیم، اندیشیده‌اید، گفت: قطعی برق در استان کربلا مربوط به قبل از ۱۰ محرم بوده است. ما در زمان ۹ و ۱۰ محرم هیچ قطعی برقی نداشتیم.

وی افزود: البته که در زمان اربعین هم برنامه‌هایی برای تقویت برق به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار حسینی داریم.

استاندار کربلا با اشاره با موضوع اسکان زائران اربعین گفت: پیش بینی می‌شود امسال نسبت به دو سال گذشته تعداد زائر بیشتری را در ایام اربعین شاهد باشیم. تمامی خانه‌ها و حسینیه‌ها آمادگی پذیرایی از تمام زوار اربعین را دارند و ما به هیچ عنوان نگرانی از بابت اسکان زوار در کربلا نداریم.

الخطایی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نظر شما و دولت عراق در خصوص تزریق واکسن کرونا، چیست؟ گفت: نظر قطعی خودمان را طی روزهای آینده اعلام می‌کنیم اما از تمامی زوار خواهش می‌کنم موارد بهداشتی را رعایت کنند تا همگی در صحت و سلامت باشیم.

نظر شما