شناسهٔ خبر: 55649974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه اردبیل: مردم ایران پلیس را دوست دارند

امام جمعه اردبیل گفت: برخورداری از محبوبیت اجتماعی مایه مباهات پلیس است و در این زمینه کارکنان نیروی انتظامی با شایستگی به وظایف خود عمل می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تامین امنیت به عنوان حائزاهمیت‌ترین و ضروری‌ترین موضوعات در جامعه است که در این زمینه به عنوان یکی از ضروریات زندگی و حیات بشر باید مورد توجه باشد و این مهم اهمیت و قداست ماموریت‌های پلیس را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: برخورداری از محبوبیت اجتماعی مایه مباهات پلیس است و در این زمینه کارکنان نیروی انتظامی با شایستگی به وظایف خود عمل می‌کنند و آرامش و امنیت را که در جای جای ایران اسلامی حاکم است همراه با توانمندی، تخصص، اقتدار و صلابت تجلی می‌کنند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ماموریت پلیس مصداقی از فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر است که در این زمینه موضوعات امنیتی، انتظامی و ترافیکی و مسئولیت‌سازی اجتماعی محقق شده و باید به این موضوع واقف باشیم عمل به وظایف و نقش خود برای تامین و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و پیشگیری از جرائم بسیار مهم و اساسی است.

عاملی تصریح کرد: اردبیل از مردم حسینی، انقلابی و ولایی برخوردار است و در سایه تلاش‌های مسئولانه و متعهدانه اردبیل توانسته به استان‌های امن کشور تبدیل شود و با توجه به این که نرخ وقوع جرائم در جامعه پایین است نباید در اختصاص اعتبارات آن به استان محدودیتی اعمال شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر اقدامات خوب نیروی انتظامی فرماندهی مرزبانی استان نیز عملکرد و اقدامات مطلوبی را انجام داده که باید در این زمینه نیز حمایت‌های لازم و اساسی محقق شود.

امام جمعه اردبیل نقش نیروی انتظامی را در تامین و توسعه امنیت 20 درصد عنوان کرد و گفت: برخی هجمه‌هایی که در حوزه امنیت و به مجموعه انتظامی وارد و نسبت داده می‌شود به خاطر کم‌کاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌های دخیل در تامین امنیت است.

انتهای پیام/132/

نظر شما