شناسهٔ خبر: 55644897 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اهمیت انتخاب یک متخصص ایمپلنت خوب

انجام تکنیک ایمپلنت دندان نیازمند دانش و مهارت است که با مراجعه به یک متخصص ایمپلنت در تهران می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید.

صاحب‌خبر -

داشتن یک لبخند زیبا در افزایش اعتماد به نفس افراد نقش مهمی را ایفا می کند اما بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلف دندان های خود را از دست بدهند. بهترین گزینه برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته ایمپلنت های دندانی هستند. انجام این تکنیک نیازمند آموزش و کسب مهارت های خاص است. بنابراین سعی کنید همیشه به افراد متخصص در این حوزه مراجعه کنید. در این مطلب سعی داریم ویژگی های یک متخصص ایمپلنت را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه سایت دندانپزشکان را به شما معرفی می کنیم که با مراجعه به آن می توانید بهترین متخصص ایمپلنت در تهران یا شهر محل سکونت تان را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی وقت رزرو کنید.

 

20

بهترین گزینه برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته ایمپلنت های دندانی هستند.

 

تکنیک ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود؟

در این تکنیک، متخصص ایمپلنت در تهران با عمل جراحی پایه یا آباتمنت را درون لثه قرار می دهد. جنس آباتمنت از تیتانیوم خالص است که از جمله فلزات سازگار با بدن است. در مرحله بعد تاج دندان با اتصال به این پایه در محل مورد نظر خود قرار می گیرد. این تکنیک هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد.

متخصص ایمپلنت در تهران مانند متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد ،شهرک غرب و.. را در سایت دندانپزشکان ایران مشاهده و از آن ها نوبت بگیرید.

 

چرا انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران بسیار مهم است؟

متخصص ایمپلنت در تهران بایستی پس از اخذ مدرک دندانپزشکی دوره ایمپلنت را به صورت تخصصی پشت سر بگذارد و دانش کافی در این زمینه را کسب کند. نحوه انجام عمل کاشت ایمپلنت با توجه به وضعیت استخوان فک و نوع کاشت می تواند متفاوت باشد. متخصص ایمپلنت در تهران وظیفه دارد بهترین روش را با توجه به شرایط انتخاب کند. در صورتی که کار کاشت ایمپلنت توسط افراد متخصص صورت نگیرد، عوارض و خطراتی را به دنبال دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  1. آسیب به استخوان فک
  2. آسیب به دندان ها
  3. آسیب به رگ های خونی و عصبی
  4. آسیب به حفره های سینوسی

برای کاهش خطرات احتمالی سعی کنید به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران یا شهر محل سکونت تان مراجعه کنید. اگر برای انتخاب متخصص ایمپلنت دچار سردرگمی بودید به سایت دندانپزشکان ایران مراجعه کنید و متخصصین ایمپلنت را با هم مقایسه و بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

21

در صورتی که کار کاشت ایمپلنت توسط افراد متخصص صورت نگیرد، عوارض و خطراتی را به دنبال دارد

 

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

برای انتخاب یک متخصص ایمپلنت در تهران به نکات زیر توجه کنید:

  1. انجام بررسی های لازم قبل از اقدام برای کاشت ایمپلنت دندانی

در این مرحله یک متخصصین ایمپلنت، ابتدا دهان، لثه و فک بیمار را معاینه می کند و شرایط را مورد بررسی قرار می دهد. در این مرحله گاهی اوقات لازم است تا برای پیوند استخوان فک اقدامات لازم صورت بگیرد. در این مرحله سابقه پزشکی بیمار و  داروهای مصرفی او بایستی طور کامل بررسی شود.

  1. توانایی متخصص حین انجام عمل جراحی

در این مرحله متخصص ایمپلنت در تهران باید بتواند درد و خونریزی را در حین عمل جراحی به خوبی کنترل کند. در ادامه پس از قرار دادن پایه، با بخیه زدن لثه، عمل جراحی به اتمام می رسد.

  1. مراقبت های بعد از عمل جراحی

بعد از عمل جراحی متخصص ایمپلنت در تهران بایستی وضعیت بیمار را بررسی کند و در صورت مهیا بودن شرایط، تاج دندان را در قسمت مربوطه قرار دهد. کار متخصص ایمپلنت اینجا به اتمام نمی رسد بلکه او وظیفه دارد که در دوره های زمانی مشخص وضعیت بیمار را بررسی کند و در صورت نیاز، اقدامات لازم را در جهت ترمیم ایمپلنت انجام دهد.

نوبت دندانپزشکی در شهرهای مختلف مانند تهران ، اصفهان ، شیراز و همگی شهرهای ایران را از طریق سایت دندانپزشکان میتوانید دریافت نمایید.

 

نظر شما