شناسهٔ خبر: 55637023 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

شبکه نمایش خانگی

سریال «سووشون» نرگس آبیار مجوز ساخت گرفت

طرح‌های نرگس آبیار، داریوش ربیعی و محمد قاضی از سوی ساترا مجوز تولید سریال گرفتند. یکی از بازیکنان موفق والیبال تیم ملی ایران؛ ابوالفضل قلی پور است، این بازیکن جوان در سال ۱۴۰۰ وارد تیم ملی ایران شد و در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از اعضا اعزام شد. در ادامه این مطلب سرپوش به بیوگرافی ابوالفضل قلی پور، این بازیکن موفق خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد و در این جلسه طرح سریال «سووشون» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

گفتنی است سریال «سووشون» برداشتی از رمان «سووشون» نوشته سیمین دانشور است که به روایت جنایت‌ها و ظلم‌های استعمارگران در اواخر دوران پهلوی می‌پردازد.

بنابراین گزارش، در ادامه جلسه شورای تولید، طرح «روباه نقره‌ای» نوشته داریوش ربیعی و سریال کودک «مترسک» به تهیه‌کنندگی محمد قاضی نیز تصویب شد.

طرح‌های «ده متر زیر زمین» رسانه فیلم نت و «خواهر نامریی» برای بررسی کارشناسی و دعوت از نویسنده و تهیه‌کننده به دبیرخانه شورا ارجاع شد.  

نظر شما