شناسهٔ خبر: 55599469 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دربی خوزستان با جنجال و کارت به پایان رسید

وقت کشی‌های احسان مرادیان، دروازه‌بان پیشین فولاد در دقایق پایانی باعث عصبانیت شدید جواد نکونام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بازی فولاد - صنعت نفت در شرایطی با نتیجه مساوی به پایان رسید که فولاد با استفاده از تمام نیروهای تهاجمی تلاش زیادی کرد تا دروازه حریف زردپوش خود را باز کند‌. با این حال این فرصت برای فولاد به‌وجود نیامد و آنها نتوانستند گلی مقابل حریف به ثمر برسانند.

پیش از دقیقه ۹۰ زمانی که احسان مرادیان روی یک حمله فولاد برای آرام کردن بازی خود را به زمین انداخت و کادر پزشکی نفت را به داخل زمین کشاند، جواد نکونام و کادرفنی اعتراض شدیدی به این حرکت او نشان دادند که برای اولین بار فضای بین دو نیمکت را کمی شلوغ کرد و بهنام سراج از نیمکت نفت به سمت مربیان فولاد رفت تا به اعتراض آنها پاسخ بدهد.

در این فعل و انفعال نادر غبیشاوی، مربی گلرهای فولاد نیز از داور کارت گرفت؛ جالب اینکه مرادیان در فصل گذشته شاگرد خود او در فولاد بوده است.

با این وقفه در بازی و با وجود اعلام هفت دقیقه وقت اضافه فولاد در ادامه مسابقه نتوانست خطری جدی روی دروازه حریف ایجاد کند و امیر عرب براقی داور بازی هم حدود ۲۰ ثانیه پیش از پر شدن زمان هفت دقیقه سوت پایان را به صدا درآورد که این مسئله هم با واکنش نکونام مواجه شد و او پیش از ترک زمین و دست دادن با رضا پرکاس مربی حریف، اعتراض محترمانه‌اش را به سبکی که همیشه دارد؛ به داور اعلام کرد و به رختکن رفت.

البته بعد از ترک زمین از سوی نکونام یکی دو بازیکن فولاد برای اعتراض به سمت داور رفتند که به نظر می‌رسید عارف آقاسی از عرب براقی آخرین کارت بازی را گرفته باشد. البته بازیکنان فولاد به یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه که منجر به سرنگونی مجید علیاری شد نیز اعتراض داشتند.

نظر شما