شناسهٔ خبر: 55597585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

واکنش رسانه هاي خارجي به انتقادهاي موسوي از شرايط تيم ملي واليبال

صاحب‌خبر -
واکنش رسانه هاي خارجي به انتقادهاي موسوي از شرايط تيم ملي واليبال
خبرگزاری آریا-صحبت‌های انتقادی سید محمد موسوی از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی والیبال باعث شد رسانه‌های مطرح بین‌المللی به این موضوع بپردازند.
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم ملی والیبال کشورمان از یک ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند و از همین رو بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در اولین اقدام خود برای حضور در این رقابت ها از محمد موسوی سرعتی زن با تجربه کشورمان دعوت کرد تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و خود را برای حضور در 2 جام واگنر و قهرمانی جهان آماده کند.
قرار شد بازوبند کاپیتانی تیم ملی هم بر دستان او بسته شود. با این وجود موسوی پنجشنبه هفته گذشته صحبت های تندی درباره شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی کرد و از حضور در ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان انصراف داد.
موسوی گفته بود بنده قصد نداشتم به تیم ملی برگردم و تا اینجای کار هم که ادامه دادم فقط به خاطر مادرم بود و دیگر نمی خواهم در تیم ملی بازی کنم.
موسوی با این صحبت ها گویا خواسته بر سر تیم ملی منت بگذارد. روی دیگر حرف های موسوی مربوط به شرایط تیم ملی و جوایز داده شده بود که به شدت مورد انتقاد این بازیکن قرار گرفت. همین صحبت های موسوی در رسانه های بین المللی و به خصوص ایتالیا و لهستان بازتاب گسترده ای پیدا کرد.
ابتدا سایت اسپورت لهستان در جدیدترین گزارش خود امروز به صحبت‌های موسوی پرداخت و نوشت: تصمیم موسوی نه تنها برای ایرانی ها، بلکه برای اعضای کادرفنی نیز تکان دهنده بود و این موضوع در رسانه‌های ایران مشخص است. این بازیکن ایرانی ابتدا کاپیتانی تیم را دریافت کرد و پس از چند ساعت از حضور در اردو، از 2 مسابقه پیش رو (جام واگنر و قهرمانی جهان) انصراف داد.
موسوی با تصمیم خود به فضای تیم و جوایز کم لیگ ملت‌ها که به والیبالیست‌های ایران رسید، معترض بود و می‌توان گفت بازگشت او به مسابقات جهانی با توجه به تجربه این والیبالیست برای کل تیم ارزشمند بود که این اتفاق صورت نگرفت.
سایت والیبالی ایتالیا هم امروز به موضوع جدا شدن موسوی از تیم ملی ایران پرداخت و با این تیتر شروع کرد: طوفان در ایران؛ سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال ایران جدا شد. سید محمد موسوی از شرایط نامناسب داخلی تیم ناراضی است و اعلام داشت که تجهیزات پزشکی قدیمی هستند و به جوایز داده شده از سوی فدراسیون والیبال معترض بود.

نظر شما