شناسهٔ خبر: 55596609 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

مدیر شعب استان مازندران بانک ایران زمین:

یک بانکدار باید از اخبار اقتصادی روز آگاه باشد

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • نگار جواهریان سقوط کرد | حادثه وحشتناک برای نگار جواهریان همه را نگران کرد

  • مرگ ریحانه پارسا در ترکیه صحت دارد ؟ | دلیل فرار همسر جدید ریحانه پارسا چیست؟

  • درخواست طلاق زن مهدی قائدی علنی شد | ضجه های مهدی قائدی برای همسرش همه را شوکه کرد

  • ناراحتی پژمان بازغی در روز تولدش اشک همه را درآورد | طلاق پژمان بازغی علنی شد

جذابترین ها
  • اولین فیلم مازیار لرستانی بعد از عمل تغییر جنسیتش | مازیار لرستانی در صحنه فیلم برداری+ عکس

  • فوری|سومین مرحله قرعه کشی خودرو|زمان و جزئیات فروش

  • راز افزایش طلاق و صیغه شدن میان زنان ایرانی

  • خبر خوش برای کارمندان|افزایش حقوق مجدد از شهریور قطعی شد؛جزئیات

برترین‌ها
  • واریز یارانه نان منتفی شد؟ |  گران شدن قیمت نان با پرداخت یارانه نان واریز یارانه نان منتفی شد؟ | گران شدن قیمت نان با پرداخت یارانه نان
  • سورپرایز رئیسی برای رتبه بندی معلمان | رتبه بندی معلمان اجرا شد سورپرایز رئیسی برای رتبه بندی معلمان | رتبه بندی معلمان اجرا شد
  • شرایط دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی | این وام فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟ شرایط دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی | این وام فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • خبر خوش برای جاماندگان قرعه کشی ایران خودرو | از ثبت نام مجدد جا نمانید خبر خوش برای جاماندگان قرعه کشی ایران خودرو | از ثبت نام مجدد جا نمانید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 
 
همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست‌ها و اولویت‌های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.
 

به گزارش نبض بازار، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان‌های یاد شده در ابتدای جلسه از همکاران خواست به عنوان یک بانکدار و چهره اقتصادی در حوزه فعالیت کاری خود، نسبت به رصد اخبار اقتصادی به صورت روزانه حساس بوده و از این اطلاعات در جهت توسعه منافع بانک بهره برداری کنند.

سلیم بهرامی نظارت دقیق بر رفتار و اعمال همکاران در انجام امور محوله را از رئوس اولیه فعالیت یک مجموعه مالی بیان کرد و گفت: باید تمامی موضوعات کاری توسط رؤسا کنترل و بررسی شود تا تمامی خدمات و سرویس‌ها به صورت کامل ارائه شود.

مدیر شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان در ادامه افزود؛ بازاریابی در خارج از سرویس اداری از مسائلی است که باید در دستور کار تمامی پرسنل قرار گیرد و با برنامه ریزی صحیح و شناخت مشتریان بالقوه و بالفعل ضمن مراجعه حضوری به محل فعالیت آنان نسبت به معرفی خدمات بانک و سرویس‌های متنوع بانکداری مدرن اقدام نمایند.

 

برچسب‌ها: