شناسهٔ خبر: 55572485 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ترامپ پس از تفتیش بی‌سابقه خانه‌اش... «ما کاملاً همکاری می‌کنیم»

صاحب‌خبر -
ترامپ پس از تفتیش بی‌سابقه خانه‌اش... «ما کاملاً همکاری می‌کنیم»
خبرگزاری آریا- دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از اینکه مریک گارلند، دادستان کل آمریکا گفت که FBI سه روز پیش خانه او در فلوریدا را بازرسی کرده است، روز پنجشنبه گفت که وکلای و نمایندگان او "کاملاًهمکاری می کنند".

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛گارلند تایید کرد که ماموران فدرال املاک ترامپ در فلوریدا را بازرسی کردند تا بررسی کنند که آیا او به طور غیرقانونی سوابق را از کاخ سفید حذف کرده است یا خیر.

گارلند گفت که او شخصا دستور بازرسی خانه ترامپ را تایید کرده است.

وی افزود که وزارت دادگستری  پس از آن که خود ترامپ دوشنبه شب در بیانیه‌ای از جستجو خبر داد؛ از دادگاه خواسته است تا حکم بازرسی را که به عنوان بخشی از تحقیقات ارائه شده ، به دلیل «منافع عمومی مادی» منتشر کند.

جست‌وجوی بی‌سابقه در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ نشان‌دهنده تشدید قابل توجهی در یکی از تحقیقات بسیاری است که ترامپ از زمان حضورش در سمت ریاست جمهوری و کسب‌وکار خصوصی‌اش با آن‌ها روبرو بوده است.

این هفته پس از تفتیش ، وزارت دادگستری آمریکا مورد انتقاد و تهدیدهای آنلاین قرار گرفت. حامیان ترامپ و برخی دیگر از جمهوریخواهان در واشینگتن دموکرات ها را به استفاده از موقعیت های مسئولیت به عنوان سلاحی برای هدف قرار دادن ترامپ متهم کرده اند.

نظر شما