شناسهٔ خبر: 55558804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سوپرکاپ اروپا؛

رئال مادرید 2 - آینتراخت فرانکفورت 0؛ جامی دیگر برای مادرید

صاحب‌خبر -
رئال مادرید 2 - آینتراخت فرانکفورت 0؛ جامی دیگر برای مادرید
خبرگزاری آریا- قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد قهرمان لیگ اروپا را شکست داده و فاتح سوپرکاپ اروپا شود. 
به گزارش آریا، به این ترتیب کارلو آنچلوتی به اولین سرمربی تاریخ با سابقه 4 قهرمانی در سوپرکاپ اروپا تبدیل شد و رئال مادرید فصل جدید را با کسب اولین جام شروع کرد. کارلو آنچلوتی، مرد ایتالیایی نیمکت رئال مادرید مطابق انتظار از ترکیب اصلی تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا استفاده کرده است.
ترکیب رئال مادرید:
کورتوا؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی؛ کروس، کاسمیرو، مودریچ، والورده؛ وینیسیوس، بنزما
ترکیب آینتراخت:
تراپ؛ توتا، اندیکا، توره؛ سباستین روده، ساو، کریستوفر لنز، ناوف، لیندشتروم، کامادا، سانتوس بوره
دقیقه `14 جدی ترین موقعیت بازی در فضای خالی دفاع رئال مادرید نصیب کامادا شد، اما ضربه هافبک ژاپنی در موقعیت تک به تک را کورتوا به شکلی فوق العاده مهار کرد.
دقیقه `17 بنزما با یک بغل پا وینیسیوس را در موقعیت ایده آل گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن در حالیکه از دروازه بان هم عبور کرده بود، از روی خط با تکل توتا دفع شد.
دقیقه `36 فرار عالی وینیسیوس و ضربه خطرناک این بازیکن با واکنش خوب تراپ راهی کرنر شد.
دقیقه `37 کرنر ارسالی، ضربه سر اول از بنزما با ضربه سر کاسمیرو در تیر دوم به دهانه دروازه رسید تا آلابای پیش تاخته با یک بغل پای ساده دروازه خالی را باز کند.
دقیقه `41 فرصت خوبی که کروس برای بنزما ساخت و ضربه خطرناک مهاجم فرانسوی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. نیمه اول با برتری 1-0 قهرمان اسپانیا به پایان رسید.
دقیقه `54 ارسال مندی داخل محوطه به وینیسیوس رسید و ضربه پای چپ این بازیکن را تراپ به زحمت دفع کرد تا وینگر برزیلی همچنان در گلزنی ناکام باشد.
دقیقه `61 شلیک پای چپ محکم کاسمیرو با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه `65 رئال مادرید به گل دوم رسید؛ حرکت وینیسیوس از چپ، پاس عرضی او به بنزما و شوت سر ضرب مهاجم فرانسوی به راحتی از زیر دست تراپ به تور رسید.
در ادامه رودریگو به جای مودریچ، کاماوینگا به جای والورده، شوامنی به جای کروس، سبایوس به جای وینیسیوس و رودیگر به جای کارواخال وارد میدان شدند و خبری از ادن هازارد نشد. در نهایت کریم بنزما 23ـمین جام قهرمانی خود در پیراهن رئال مادرید را کسب کرد و به عنوان کاپیتان اول از شروع امسال، جام را بالای سر برد.
فلورنتینو پرز که 30ـمین جام خود در قامت ریاست باشگاه رئال مادرید را کسب کرد، بعد از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا گفت: با ترکیبی که در اختیار داریم، تا امروز به هیچ خریدی فکر نمی کنیم. بنزما قبلاً هم لایق توپ طلا بود اما این بار، هیچ تردیدی وجود ندارد. اگر بنزما مصدوم شود، ما مهاجمان زیادی داریم، و باعث نگرانی من نمی شود.
3 جام دیگر تا رکورد سانتیاگو برنابئوی افسانه ای؟ سانتیاگو برنابئو داستان دیگری است؛ او سازنده رئال مادرید است. تنها کاری که همیشه سعی کرده ام انجام دهم، تکرار کارهای اوست. هرچه ببریم، خاص است.

نظر شما