شناسهٔ خبر: 55556902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴ گروه جهادی پاکدشتی در مزداران خدمت رسانی می‌کنند

فرمانده سپاه پاکدشت از اعزام ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۴ گروه جهادی به منظور پاکسازی مناطق سیلزده فیروزکوه خبر داد و گفت: تا پایان یافتن عملیات پاکسازی از مردم سیلزده فیروزکوه حمایت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا امجدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاکدشت، با تاکید بر همت جوانان پاکدشتی در هماهنگی برای کمک رسانی به هموطنان فیروزکوهی اظهارداشت: از نخستین روزهای درگیری فیروزکوهد با سیلاب، 3 دستگاه خودرو، 1 دستگاه بیل مکانیکی و 3 دستگاه کامیون به همراه  5هزار عدد آب معدنی و انواع کنسرو توسط شهرداری فرون آباد تهیه و به روستای مزداران شهرستان فیروزکوه اعزام شد و شهردار یکی از شهرهای پاکدشت و معاون عمرانی فرماندار نیزدر کنار لودرها کار مهندسی خروج گل و لای سنگین را با همراهی سپاه پاکدشت انجام دادند.

وی افزود: باوجود درگیری پاکدشت با سیلاب اما به عنوان نخستین شهرستان در فیروزکوه حاضر و کار را با گروه جهادی حوزه 3 سیدالشهدا (ع) شهرستان به فرماندهی سرگرد امیرپازوکی آغاز کرد.

فرمانده سپاه پاکدشت در ادامه گفت: با توجه به حجم وسیع گل و لای و درگیر شدن باغات و منازل روستائیان نیازمبرم به ارسال خودروهای بیشتر بود و برهمین اساس 1 دستگاه بیل مکانیکی، 2دستگاه کامیون، 2دستگاه لودر، 1دستگاه بیلبکو و 1 دستگاه بامکت از پاکدشت به مزداران ارسال شد.

امجدی تصریح کرد: دومین گروه جهادی از بسیجیان حوزه 6 امام صادق (ع) به مدت 3 روز در محل مرزداران حضور یافت و سومین گروه جهادی از رزمندگان تیپ فاطمیون برای یاری به هموطنان آسیب دیده مرزداران در کنار بسیجیان پاکدشت به محل سیلاب اعزام شد.

فرمانده سپاه پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: شب گذشته چهارمین گروه جهادی به محل اعزام شند و تا پایان یافتن عملیات حمایت از مردم مرزداران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما