شناسهٔ خبر: 55548878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصرف غیرقانونی ۵۳۰ میلیارد ریالی زمین در قشم رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم، زمین‌هایی به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال که توسط یک فرد سودجو تصرف شده بود، رفع تصرف گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: وسعت زمین‌های رفع تصرف شده 35 هزار و 634 مترمربع است که به صورت غیرقانونی در یکی از روستاهای شهرستان قشم تصرف شده بود.

وی با بیان اینکه در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر شده، خاطرنشان کرد: این فرد دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر برخورد جدی و در چارچوب قانون با متخلفان و زمین خواران، تصریح کرد: حفظ بیت‌المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سودجویان همواره در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد و پلیس با متخلفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به دلیل توسعه اجتماعی، زیرساختی و عمرانی قشم در دو دهه اخیر، و افزایش قیمت اراضی و ملک در این جزیره، پدیده‌هایی همانند زمین‌خواری، دریاخواری و ساحل خواری در این زمین رشد قابل توجهی داشته است، درماه‌های اخیر دادگستری و قوه قضاییه هزاران هکتار از اراضی تصرف شده را آزادسازی کرده‌اند.

انتهای پیام/7558/ی

نظر شما