شناسهٔ خبر: 55534315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زايران سفرشان به عتبات را به تاخير نيندازند/ اعلام آمادگي طرف عراقي از بيستم محرم جهت پذيرايي زايران اربعين

صاحب‌خبر -
زايران سفرشان به عتبات را به تاخير نيندازند/ اعلام آمادگي طرف عراقي از بيستم محرم جهت پذيرايي زايران اربعين

خبرگزاری آریا- وزیر کشور در یادمان شهدای شلمچه حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از شلمچه، احمد وحیدی امروز و در راس هیاتی وارد مرز شلمچه شد و در بدو ورود با حضور در یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

طبق برنامه ریزی انجام شده وزیر کشور ضمن بازدید از بخشهای مختلف شلمچه اعم از پایانه مرزی و مسیر تردد زایران در جریان فراهم سازی امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی مطلوبتر به زایران قرار گرفت.

 وزیر کشور گفت: برای ارزیابی تلاشهای انجام شده و اماده سازی مرز شلمچه جهت تردد زائران اربعین حسینی ع به اینجا امده ایم.

وی اظهار داشت:کارهاو برنامه ریزی های خوبی انجام شده  از نظر تامین اب،  برق استقرار مو اکب، پیش بینی دروازه های خروجی و ورودی در حوزه ی گذرنامه زایران اقدامات موثری انجام گردیده تا به هنگام تردد از این مرز مشکل خاصی وجود نداشته باشند.

وحیدی افزود : سایه بان هاو  مه پاش ها  برای رفاه حال زائرین در گرمای تابستان خوزستان در شرف نصب هستند پیش بینی بیمارستان برای ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به زایران در حال تجهیز آن هستند هماهنگی های مرزی  با طرف عراقی ها در جریان است و یک شور و نشاط خاصی در مرز شلمچه برای اماده سازی مرز  جهت استقبال  و خدمات رسانی به زایران امام حسین حاکم است.

وزیر کشور بیان کرد: از زایران می خواهیم تا سفرشان برای عتبات عالیات را به تاخیر نیندازند زیرا تعداد زایران زیاد است و از همین رو با انجام به موقع و برنامه ریزی شده سفرشان شرایط مناسب برای سفر به عتبات عالیات را سبب شوند.

وی گفت:از بیستم محرم طرف عراقی اعلام امادگی کرده که پذیرای زایران اربعین است لذا هر چه زایران سفرشان را برنامه‌ریزی تر و به موقع انجام دهند بهتر است.

 

پایان پیام./

نظر شما