شناسهٔ خبر: 55525240 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دانلود قسمت سيزدهم سريال ياغي حجم رايگان

صاحب‌خبر -
دانلود قسمت سيزدهم سريال ياغي حجم رايگان
خبرگزاری آریا- قسمت سیزدهم سریال یاغی با حجم رایگان و کامل در ادامه مطلب قرار گرفت. سریال یاغی قسمت 13 قسمت سیزدهم یاغی از تلگرام، فیلیمو به کارگردانی محمد کارت محصول 1401 است.

کارگردان: محمد کارت

تهیه‌کننده: سید مازیار شفیعی

فیلمنامه نویس: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

تدوینگر: اسماعیل علیزاده

آهنگساز: بامداد افشار

بازیگران سریال

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی

خلاصه داستان سریال یاغی تا قسمت سیزدهم

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی مشاهده کرده‌اید، آشنایی جاوید با بهمن خان (پارسا پیروزفر) او را وارد مسیر جدیدی کرده تا از طریق کشتی بتواند رشد کرده به قله آرزوهای خود دست یابد. مسیری که تنها به کشتی ختم نمی‌شود و حوادث بسیاری را در مسیر جاوید و خواهرش قرار خواهد داد. نکته قابل توجه سریال این است که کارگردان از دور به موضوع نپرداخته و قصه را برای مخاطب، قابل باور کرده است.

از طرفی هم با وجود شخصیت‌های منفی اطراف کاراکتر یاغی، باز هم او با سرسختی تمام، تلاش می‌کند تا تغییرات مثبتی را در زندگی‌اش اعمال کند. اپیزود جدید یعنی قسمت 13 یاغی نیز دست خوش اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده‌ای است. برای دانلود قسمت دوازدهم سریال یاغی بر روی لینک موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

لینک دانلود قسمت سیزدهم

برای دانلود قسمت سیزدهم و تمامی قسمت های دیگر لینک زیر کلیک کنید

برای دانلود قسمت 13 و 14 لینک روبرو : دانلود قسمت چهاردهم یاغی

معرفی سریال خون سرد

سریال خون سرد با ژانر جنایی درام یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی است. این سریال جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که از 28 مرداد از فیلم نت پخش خواهد شد. این سریال که حضور امیر آقایی با گریم عجیبش در آن است خبری از سریالی خاص می دهد که قطعا با پخش آن بسیار جنجال به پا خواهد کرد. در واقع این سریال در سبک سریال دکستر می باشد.

امیر آقایی، سارا رسول زاده، سارا بهرامی، لیندا کیانی، پریوش نظریه، علیرضا ثانی فر، امیر آقایی و شهرام حقیقت دوست از بازیگران سریال هستند.

خلاصه داستان سریال

سریالی که درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبد شکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که

لینک سریال خون سرد

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال خون سرد

*

معرفی سریال پوست شیر

پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و ژانر جنایی درام یکی از بهترین تولیدات نمایش خانگی در 1401 حساب می شود. سالها دوری شهاب حسینی از نمایش خانگی، حال با این سریال به پایان می رسد. پانته‌آ بهرام دیگر بازیگر زن سریال است که تجربه حضور در سریال‌‌های شبکه نمایش خانگی «ملکه گدایان» ساخته حسین سهیلی زاده و «عاشقانه» منوچهر هادی را در کارنامه خود دارد.

سریال پوست شیر دومین تجربه هدیه تهرانی بعد از سریال هم‌ گناه در شبکه نمایش خانگی است؛ هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی به یکی از سریال‌های پربیننده نمایش خانگی تبدیل شد؛ تهرانی بعد از هشت سال دوری از فضای سینما و تلویزیون، بار دیگر با سریال برادران کیایی به شبکه نمایش خانگی پیوست

کارگردان: جمشید محمودی

تهیه کننده: نوید محمودی

زمان پخش: تابستان 1401

ژانر درام، جنایی

لینک سریال پوست شیر

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال پوست شیر

معرفی سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق با ژانر متفاوت اواخر تابستان آماده پخش می شود. کیفیت کار سهیلی‌ زاده در «مانکن» و «ملکه گدایان» باعث می‌ شود پیش‌ بینی موفقیت «عقرب عاشق» با اما و اگرهایی روبه‌رو باشد. در هر صورت برای محمدرضا فروتن مهم و تعیین‌کننده خواهد بود.

حلقه آتش را خواب دیده است عقرب عاشق! «عقرب عاشق» سومین سریالی است که حسین سهیلی زاده پس از «مانکن» و «ملکه گدایان» برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. رضا محقق تهیه‌ کننده سینما در همکاری با حسین سهیلی‌ زاده ساخت سریال «عقرب عاشق» را آغاز می‌ کند. این سریال برای پخش از یکی از شبکه‌ های نمایش خانگی آماده می‌ شود و 20 قسمت دارد.

بازیگران سریال

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌ الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند.

لینک سریال عقرب عاشق

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال عقرب عاشق

نظر شما