شناسهٔ خبر: 55525166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای شروع یک فصل خوب آماده‌ایم

جعفری: مشکلات ورزشگاه وطنی طبیعی نیست

بازیکن نساجی می گوید که مردم عادی شهر قائمشهر می‌توانند یک‌روزه مشکلات استادیوم شهید وطنی را حل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری بازیکن نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اردوی پیش فصل تیمش گفت: یک اردوی داخلی و یک اردوی خارجی را سپری کردیم. اکنون اردوی ما به پایان رسیده و تمرینات بدنسازی خیلی پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم. بدنمان برای شروع یک فصل خیلی خوب آماده است. کادرفنی ما نیز نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. امیدوارم با تدابیری که آقای مطهری اندیشیده‌اند، یک سال خیلی خوب را آغاز کنیم و پیروزی‌هایمان تداوم داشته باشد.

وی در مورد کار کردن با حمید مطهری نیز گفت: پیش از این و در زمان حضور در سایپا، با آقای مطهری کار کرده‌ام. ایشان آدم خونگرم و مهربانی هستند. کار کردن با ایشان لذت بخش است. امیدوارم جواب اعتماد و زحمات آقای مطهری را بدهیم تا هم به او و هم به خودمان کمک کنیم.

جعفری درخصوص دیدار هفته نخست برابر مس رفسنجان نیز اظهار داشت: مس در فصل قبل تیم خیلی خوبی بود و امسال نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده است. با حضور آقای ربیعی روی نیمکت مس، آنها نشان دادند تیم باشخصیت و با کلاسی هستند. ما در این بازی اسماً میزبان هستیم اما عملا اینگونه نیست. در کل امیدوارم شروع خیلی خوبی داشته باشیم و از همان هفته اول شخصیت تیممان را به همه نشان دهیم.

بازیکن نساجی در مورد شرایط ورزشگاه وطنی نیز گفت: حدود یک سال و چند ماه است که به نساجی آمده‌ام اما همیشه می‌شنوم که می‌گویند ورزشگاه شهید وطنی در حال آماده شدن است و هر بار یک تاریخ برای اتمام آماده سازی اعلام می‌کنند. حتی آقای رئیس جمهور نیز اعلام کردند باید در تاریخ اعلام شده، این استادیوم آماده برگزاری مسابقات باشد.

او ادامه داد: این مسئله طبیعی نیست. حتی خود آقای رئیسی نیز دستور می‌دهند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. مشکلات خیلی مهمی هم نیست و شاید بتوان در طول یک ماه همه مسائل را جمع کرد. ولی نمی‌دانم چرا نمی‌شود. مثلا تیم مس رفسنجان ورزشگاهش را در چند ماه آماده کرد اما نمی‌دانم چرا در استان مازندران که این همه استادیوم دارد و افراد متمولی در آنجا زندگی می‌کنند، اما نساجی باید با این مشکل روبه‌رو شود. شاید داستانی در پشت پرده وجود دارد که ما بی اطلاعیم.

جعفری اضافه کرد: وطنی یک ورزشگاه کوچک است که می‌تواند راحت همه چیز را جمع کرد. شنیده‌ام که زمین چمن آماده است، مگر درست کردن دور تا دور ورزشگاه چقدر زمان می‌برد؟ چیزی که من در فضای مجازی دیده‌ام، مردم به حدی تیم را دوست دارند که حاضرند رایگان بیایند و یک‌روزه استادیوم را درست می‌کنند. ولی نمی‌دانم چرا این کار انجام نمی‌شود.

او در پایان گفت: امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم از میزبانی استفاده کنیم. تمام تیم‌ها تقویت شده‌اند. اگر ما در استادیوم خانگی بازی کنیم، توانمان دو برابر می‌شود. امیدوارم ورزشگاه هر چه سریعتر آماده شود تا در این وضعیت اقتصادی بتوانیم مرهمی بر دل مردم مازندران و شهر قائمشهر باشیم.

نظر شما