شناسهٔ خبر: 55496389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده منچستر سیتی و وستهام 16 مرداد 1401

صاحب‌خبر -

دو تیم من سیتی و وستهام امروز در اولین رقابت فصل جدید به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده منچستر سیتی و وستهام 16 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

منچستر سیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره امروز در اولین رقابت خود در فصل جدید جزیره بایستی به مصاف وستهام جذاب دیوید مویس برود که سال گذشته یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بود. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و وستهام 16 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر سیتی و وستهام 16 مرداد 1401

منچسترسیتی که سال قبل با وجود میلیون خرج باز هم تنها به کسب لیگ اکتفا کرد، در دو جام حذفی و اتحادیه حذف شد و برابر رئال در لیگ قهرمانان به حقیرانه‌ترین شکل ممکن کنار رفت، در ادامه تلاش‌ها برای جبران ناکامی‌های خود با سرمایه نفتی کلان شیخ منصور اماراتی، نسبت به خرید ارلینگ هالند اقدام کرده تا شاید با مربی حالا قدیمی شده خودش بتواند بار دیگر شانسش برای قهرمانی لیگ قهرمانان را امتحان کند!

آن‌ها علاوه بر هالند و مطابق انتظار چند خرید مهم دیگر هم داشته‌اند. از سویی پپ گواردیولا که معمولا علت ناکامی خود را در بازیکنان پیگیری می‌کند، بعد از فصل فجیعی که سال گذشته داشت،‌ رحیم استرلینگ ستاره محبوب سالیان اخیر خود و گابریل ژسوس را به بدترین شکل ممکن از تیم کنار گذاشت تا کارنامه حرفه‌ای خود را در رفتار با ستارگان درخشان‌تر از قبل کند.

علی ایحال برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و وستهام 16 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و وستهام 16 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و وستهام 16 مرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما