شناسهٔ خبر: 55496373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده بارسلونا یونیورسیداد 16 مرداد 1401

صاحب‌خبر -

بارسلونا امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف یونیورسیداد می‌رود. پخش زنده بارسلونا یونیورسیداد 16 مرداد 1401 را با ما ببینید.

بارسلونای جذاب ژاوی هرناندز بعد از یک فصل پرحاشیه و پرمشکل، حال با جذب تنی چند از ستارگان حال و روز به نظر خوبی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و ناسیونال 16 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده بارسلونا یونیورسیداد 16 مرداد 1401

بارسا که بعد از پایان فصل با میراث شوم بارتومئو متوجه بدهکاری‌ها و بحران مالی بزرگ باشگاه شد‌،‌ به نظر قرار نبود در نقل و انتقالات اقدام خاصی بکند، اما لاپورتا تصمیم گرفت تا چوب حراج به همه دارایی‌ها و حتی آینده باشگاه بزند و سرمایه‌ای کلان برای نقل و انتقالات جذب کند تا بارسا سال آینده، شانس خود را امتحان کند.

نتیجه این ورود سرمایه جذب بازیکنانی چون آندرس کریستینسن، فرانک کسیه، رابرت لواندوفسکی، رافینیا و البته ژلوس کونده بود که ترکیب بارسا را از اساس متحول می‌کنند. این روزها بارسا در تدارک برای جذب آزپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و حتی برناردو سیلوا نیز هست که البته اولی با شکست مواجه شده است. در هر حال بارسایی ها برای جذب ستارگان بیشتر بایستی چند بازیکن مانند دی‌یونگ را از تیم بیرون کنند که به نظر حالا کاری دشوار شده است.

برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و ناسیونال 16 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بارسلونا و یونیورسیداد 16 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده بازی بارسلونا و یونیورسیداد 16 مرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما