شناسهٔ خبر: 55482641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سخنگوی اورژانس اصفهان خبر داد؛

3 فوتی و 19 مصدوم در تصادف پژو با عزاداران حسینی در اردستان

موج نیوز

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه پژو 206 با عزاداران یک هیأت مذهبی در اردستان 19 نفر مصدوم و 3 نفر فوت شدند.

صاحب‌خبر -

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت 22 و 40 دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه 19 نفر مصدوم و 3 نفر کشته شدند.

وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۳ واحد امدادی به محل اعزام شدند و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان با بیان اینکه این حادثه رانندگی  ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت، گفت: متاسفانه ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله و ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

بیشتر بخوانید:

مسئول هیات در‌ تصادف مرگبار اردستان مقصر حادثه شناخته شد

وی ادامه داد: در تصادف خودروی 206 با هیات عزاداری در اردستان یک اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان هفت مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی وکاشانی وامین منتقل کرد.

عباس عابدی بیان کرد: در همان دقایق اولیه اعلام‌حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

نظر شما