شناسهٔ خبر: 55466783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سرلشکر سلامی: عاشورا اتمام حجتی برای عدم ترک میدان جهاد است

خبرگزاری فارس

مراسم مردمی وداع با ۵ شهید تازه تفحص شده مدافع حرم عصر پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱در میدان امام حسین (علیه السلام) تهران با حضور پرشور مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در مراسم وداع با ۵ شهید تازه تفحص شده مدافع حرم در میدان امام حسین اظهار کرد: در اول کلام احساس خود را نسبت به این اجتماع کربلایی و عاشورایی بیان می‌کنم، ای کاش شما در عاشورا می بودید مطمئنم اگر می بودید امام تنها نمی ماند و کاروانی به شما نمی رفت.

وی گفت: یک شکر بزرگ آن است که شما امروز هستید که دیگر امام مسلمین در میانه نبرد تنها نیست، 

فرمانده سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: همیشه می گوییم ای کاش با امام می بودیم تا بر فراز قله رفیع فضیلت‌ها در عاشورا که مظهر استقامت مومنان موحد در مقابل مستکبران مشرک است سرود پر افتخار و جاودانه شهادت را سر می دادیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: صحنه تغییری نکرده است عاشورای امسال سالروز یک واقعه تاریخی نیست همه عاشوراها عاشورا است نه برای نکوداشت، نه! برای بودن در صحنه ای که امام در آن استورا ایستاد. برای صحنه ای که خداوند قبول کرد زیبا ترین گوهر هستی را به میدان دفاع از حرم اسلام بیاورد و خداوند پذیرفت اهل بیت رسول خدا به اسارت بروند تا حجت برای همه انسان های آزاده عالم و همه مومنان تمام شود که هیچ دلیل و بهانه‌ای برای ترک میدان در مقابل مشرکان و مستکبران و کافران وجود ندارد.

وی گفت: هر گز هیچ دلیلی برای از تن به در آوردن لباس جهاد نیست حتی اگر در اوج نابرابری قدرت از لحاظ ظاهری نسبت به دشمن هستیم این حجت زیبای عاشورا است.

فرمانده سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز هم آرایش و صورت بندی صحنه عاشورا پا برجا است، نائب امام زمان در میدان و قلب یک نبرد جهانی ایستاده است اما خوشبختانه اصحابش و یاورانش آنها که وفادار هستند و تا آخر در میدان میمانند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در آن سوی این حادثه همه استکبار صف به صف ایستاده اند آنها هم سالهاست شمشیر از میان بر کشیده اند و شما صدا صدا رد و بدل شدن شمشیرهای مومنان با مستکبران را می شنوید.

نظر شما