شناسهٔ خبر: 55428213 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ارتش اسرائیل تدابیر امنیتی در مرز غزه اتخاذ می کند

صاحب‌خبر -
ارتش اسرائیل تدابیر امنیتی در مرز غزه اتخاذ می کند
خبرگزاری آریا- ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در پی دستگیری امشب بسام الساعدی رهبر جنبش جهاد اسلامی در اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری، تدابیر امنیتی را در نوار غزه اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: پس از ارزیابی وضعیت به دلیل ترس از شلیک تک تیراندازها و موشک های ضد غزه، پس از دستگیری السعدی در کرانه باختری، راه ها و محورها در امتداد منطقه نزدیک به مرز نوار غزه بسته شد.

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد ساحل زکیم بسته شود، حرکت قطارها بین اشکلون و سدروت متوقف شود و گذرگاه اریز به روی تردد کارگران بسته شود.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در ادامه با انتشار تصویری از جاده ها و محورهای بسته با مرزهای غزه نوشت: جاده ها و محورهای نزدیک به مرزهای نوار غزه از ترس پاسخ بسته است.

به نوبه خود، کانال 13 عبری اعلام کرد: با توجه به بسته شدن جاده ها در نوار غزه، مطالعات در کالج ساپیر در نزدیکی سدروت از طریق اینترنت انجام می شود، نگرانی های شدید و فوری از پرتاب موشک های ضد موشکی وجود دارد. از غزه.»

یک جوان فلسطینی عصر دیروز دوشنبه پس از هجوم به اردوگاه آوارگان جنین بر اثر جراحت شدید ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در جریان درگیری مسلحانه هنگام دستگیری شیخ بسام الساعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید. .

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه مرگ مرد جوانی را که پس از ورود به بیمارستان دولتی جنین مورد اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت، تایید کرد.

در همین حال روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت دستگیری بسام السعدی رهبر جنبش جهاد را از خانه اش در اردوگاه آوارگان جنین تایید کرد.

در همین زمینه، گردان های قدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، شامگاه دوشنبه از آماده باش و افزایش آمادگی رزمندگان خود پس از دستگیری بسام السعدی رهبر جنبش در اردوگاه جنین خبر داد.

نظر شما