شناسهٔ خبر: 5540268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده پليس راه گيلان خبر داد

آغاز محدوديت ترافيکي در محور آستارا‌ ـ‌ اردبيل

موج-رشت- فرمانده پليس راه گيلان از آغاز محدوديت ترافيکي در محور آستارا‌ ـ‌ اردبيل خبر داد و گفت: محدوديت ترافيکي قزوين‌ ـ‌ رشت به مدت چهار روز ادامه دارد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج از رشت، مهيار رستگار امروز با اشاره به وضعيت ترافيکي محورهاي اصلي گيلان اظهارکرد: محدوديت ترافيکي در محور رشت‌ ـ‌ قزوين از روز گذشته آغاز شد و تا ساعت 24 شب ادامه يافت.
وي با بيان اين که محدوديت ترافيکي در محور آستارا‌ ـ‌ اردبيل از صبح امروز آغاز شده است، تصريح کرد: محدوديت ترافيکي در محور رشت‌ـ‌قزوين تا 15 خرداد ادامه دارد.
فرمانده پليس راه گيلان محدوديت ترافيکي را براي جلوگيري از ترددهاي انواع تريلر و کاميون به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني عنوان کرد.
وي افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه را از ديگر دلايل اعمال محدوديت ترافيکي در محورهاي مذکور عنوان کرد.
رستگار با اشاره به اينکه در چند روز تعطيلي شاهد حجم زياد ترافيک خواهيم بود، گفت: روز گذشته محور قزوين‌ ـ رشت ترافيک نيمه سنگيني داشت.
وي با تاکيد بر ضرورت رعايت قوانين و مقررات رانندگي در گيلان خاطرنشان کرد: با توجه به اين که ترافيک جاده‌هاي گيلان سنگين خواهد بود از رانندگان مي‌خواهيم با عجله و شتاب رانندگي نکنند و سرعت مطمئنه را رعايت کنند.

نظر شما