شناسهٔ خبر: 55370329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده بارسلونا نیویورک ردبولز 9 مرداد 1401

صاحب‌خبر -

دو تیم بارسلونا و نیویورک ردبولز از ساعت 3:30 بامداد به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بارسلونا نیویورک ردبولز 9 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

بارسلونا در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود در آمریکا و بعد از یک فصل نقل و انتقالاتی جذاب، حالا باید به مصاف نیویورک ردبولز برود. برای پخش زنده بازی بارسلونا و نیویورک ردبولز 9 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده بارسلونا نیویورک ردبولز 9 مرداد 1401

بارسلونا که سال گذشته سال وحشتناکی را پشت سر گذاشت امسال هم با وجود میراث بد بارتومئو در زمینه عملکرد مالی باشگاه و بدهکاری گزاف تیم، به نظر بارسا قرار نبود بتواند کمر راست کند.

اما به طرقی بارسا بودجه کلانی برای نقل و انتقالات فراهم کرد و بعد از جذب تنی چند از ستارگان در پست‌های مورد نیاز، از جمله فرانک کسیه از میلان، آندرس کریستینسن از چلسی، رافینیا از لیدز یونایتد، رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و نهایتا ژول کنده از سویا تیم قدرتمندی ساخته که از همین حالا بوی قهرمانی می‌دهد.

آبی‌اناری‌ها در دیدارهای دوستانه پیشین خود در آمریکا، سه پیروزی برابر منتخب ستارگان لیگ آمریکا، اینتر میامی و رئال مادرید کسب کرده‌اند و با یوونتوس الوت مساوی کرده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و نیویورک ردبولز 9 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 3:30 بامداد از لینک‌زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بارسلونا و نیویورک ردبولز 9 مرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما