شناسهٔ خبر: 55364601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران خبر داد؛

استمرار امدادرسانی/۹ شهرستان استان تهران معین روستاهای سیل زده شد

تهران- استاندار تهران با تاکید بر استمرار امدادرسانی به مناطق سیل زده گفت: ۹ شهرستان استان تهران معین روستاهای سیل زده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: تقسیم کار منطقه‌ای صورت گرفته و هر شهرستان استان، معین یک روستا شده؛ در این راستا شهرستان‌های ورامین، قدس، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، بهارستان، پیشوا و شهریار حضور مستقیم در مناطق سیل‌زده دارند و بقیه فرمانداری‌ها یا درگیر سیل بوده و یا نیرو به این منطقه اعزام کرده اند.

استاندار تهران در ادامه بیان داشت: ادوات امدادی و تجهیزات در منطقه وجود دارد و مجموعه‌های امدادی از جمله هلال احمر، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی و داوطلب در بین مناطق بلوک بندی شده تحت فرماندهی واحد اقدامات را پیگیری می‌کنند.

منصوری سپس گفت: در حال حاضر محورهای اصلی بازگشایی شده و برخی محورهای محلی مسدود است البته دسترسی‌ها شکل گرفته و ادوات و لجستیک به اندازه کافی وجود دارد، اولویت اول آواربرداری، امدادرسانی و تعیین تکلیف وضعیت مفقودین و بعد از آن رسیدگی به وضعیت باغات و سایر موارد می‌باشد.

وی همچنین تاکید کرد: تا حل و فصل کامل مشکلات در کنار مردم هستیم و از همه ظرفیت به نفع خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم.

منصوری با اشاره پیگیری رئیس جمهور از وضعیت رسیدگی به سیل زدگان افزود: رئیس‌جمهور چهار نوبت پیگیر مسائل سیل و خدمت رسانی به آسیب دیدگان بودند و حتی در نیمه‌های شب نیز این پیگیری‌ها ادامه داشت و ما هم در راستای مشی و سیاست دولت مردمی پیگیر هستیم تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

نظر شما