شناسهٔ خبر: 55330206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

گام بلند نمایشگاه اصفهان برای اجرای سامانه‌های شهر هوشمند در کشور

موج نیوز

نمایشگاه اصفهان در حالی میزبان سه نمایشگاه‌ مدیریت و خدمات شهری، حمل و نقل و ترانزیت و حفاظت و ایمنی شده که رویکرد ویژه این نمایشگاه‌ها، تحقق اجرای سامانه‌های شهر هوشمند در کشور تعریف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی و حفاظت، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آغاز شده و تا هفتم مردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آیین گشایش این سه نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ها پذیرای ۷۰ شرکت از هفت استان کشور هستیم.

احمدرضا طحانیان افزود: در این نمایشگاه ۲۵ شرکت دانش‌بنیان و خلاق حضور دارند و همچنین ۱۲ رویداد آموزشی و کارگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فضایی را فراهم می‌کند که شهرداری‌های استان و کل کشور بتوانند با شرکت‌هایی که ارائه خدمات می‌دهند، ارتباط بگیرند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین، گفت: ما برای اداره شهر نیاز به نگاه آینده، ایده‌های جدید، تفکرات نوین و استفاده از تجربیات مثبت داریم و این نمایشگاه سعی دارد تمام این موارد را کنار هم داشته باشد.

سید امیر سامع ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌ها باشد و موجب رونق بازار در بخش مدیریت شهری، حمل و نقل و ترانزیت شهری و در بخش ایمنی و حفاظت شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان‌ افزود: نمایشگاه مدیریت شهری با بحث مبلمان شهری شروع شد و امروز یازدهمین دوره این نمایشگاه آغاز شده و تصور می‌کنم مسیر خوبی را طی کرده است.

شهردار اصفهان نیز در آیین افتتاح این نمایشگاهها، اظهار کرد: نگاه ما به اصفهان باید متفاوت و جدید باشد.

علی قاسم‌زاده افزود: گاهی نمایشگاه‌ها برای حل مسائل جاری و ارائه خدمات استاندارد است و گاهی نگاه به اصفهان فرداست.

وی‌ تاکید کرد: اصفهان فردا، اصفهان هوشمند است و باید این کار با شیب ملایمی انجام شود. به همین منظور در حوزه اجرایی، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و... تمرکز کرده‌ایم.

شهردار اصفهان به افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند توصیه کرد به این نگاه توجه داشته باشند و ابراز امیدواری کرد که بخشی از ارائه دستاوردهای این نمایشگاه کمک کند تا یک قدم به سمت اصفهان فردا نزدیک شویم.

 

نظر شما