شناسهٔ خبر: 55319288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: استانداری بوشهر | لینک خبر

جهاد دانشگاهی بوشهر فرصت‌های مهم این استان را شناسایی کند(تصاویر)

استاندار بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی بوشهر مشکلات و فرصت‌های مهم این استان و راهکارهای حل آنها را شناسایی کند.

صاحب‌خبر -


استاندار بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی بوشهر مشکلات و فرصت‌های مهم این استان و راهکارهای حل آنها را شناسایی کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز علمی پژوهشی ظرفیتی ایده آل برای حل مشکلات و توسعه استان بوشهر دارد که باید از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه انتظار است جهاد دانشگاهی به نیازها پاسخ دهد و به سمت فتح قله‌های علم حرکت کند، ادامه داد: این مرکز متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر، یک موضوع محوری را شناسایی و به طور متمرکز در این زمینه پژوهش و بررسی کند.

استاندار بوشهر با اشاره به وجود ظرفیت‌های مهم و قابل توجه در استان افزود: باید متناسب با این ظرفیت‌ها شاخص‌های توسعه و پیشرفت و حل مشکلات تدوین، تمرکز و عملیاتی شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت در بخش‌های مختلف علمی و فناوری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بوشهر مشکلات و فرصت‌های مهم این استان و راهکارهای حل آنها را شناسایی کند و با تمرکز بر مسائل اصلی، آنها را در مسیر حل و بهبود قرار دهند.

وی با تأکید بر تعامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با جهاد دانشگاهی گفت: محور فعالیت جهاد دانشگاهی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر قرار داده شود تا فرایند توسعه استان شدت یابد.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، علی احمدی زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد.

انتهای پیام/











نظر شما