شناسهٔ خبر: 55317384 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: استانداری بوشهر | لینک خبر

۱۴۰۰ کانتینر محصولات یخچالی ماهانه از بندر دیر به قطر صادر می شود

فرماندار دیر گفت: ماهانه یک هزار و ۴۰۰ کانتینر محصولات یخچالی میوه و تره بار و سایر اقلام دیگر از این بندر به قطر صادر می شود.

صاحب‌خبر -
فرماندار دیر گفت: ماهانه یک هزار و ۴۰۰ کانتینر محصولات یخچالی میوه و تره بار و سایر اقلام دیگر از این بندر به قطر صادر می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر، یونس باربرز در آئین تودیع و معارفه رییس اداره بندر و دریانوردی دیر افزود: در صورت فراهم شدن زیرساخت های بندری و آمادگی بندر الرویس قطر این رقم تا مرز سه هزار کانتینر قابل افزایش خواهد بود.

 وی اضافه کرد: عملیات اجرایی محوطه سازی اسکله بندر دیر توسط بخش خصوص آغاز شده و مناقصه چهار اسکله رمپی نیز بزودی اجرایی خواهد شد.

فرماندار دیر ادامه داد: در سفر رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد توماناعتبار  برای احداث چهار اسکله رمپی، احداث ساختمان قرنطینه و واحد بهداشت برای این بندر درنظر گرفته شد.

باربرز افزود: یک دستگاه ایکس ری در اسکله نصب شده که در هفته دولت امسال راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بندر دیر در زمینه کالاهاتی صادراتی  از اهمیت بالایی برای تجار و سرمایه گذاران برخوردار است.

محمد شکیب نسب افزود: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی چهار اسکله رمپی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

در این آیین راحله پور محمد به عنوان سرپرست اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر معرفی و از خدمات فرهاد کاظمی رییس پیشین این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما