شناسهٔ خبر: 55279699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تلاش اتلتیکو مادرید برای جذب رونالدو و راهکار منچستر!

صاحب‌خبر -

شفقنا –  اتلتیکو مادرید، تلاش خود را برای جذب کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد افزایش داده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، اتلتیکو مادرید به دنبال جذب کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد است. گفته می شود که این بازیکن پرتغالی در تابستان امسال پس از شکست این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، مشتاق ترک لباس اولدترافورد است.

مهاجم ۳۷ ساله سابق رئال مادرید تابستان گذشته در یک انتقال پرفروش از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت. او و باشگاه خوب شروع کرد، اما با تغییر سرمربی همه چیز بدتر شد و رونالدو در نهایت با ۲۴ گل در مسابقات به پایان رسید.

او شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین گلزنان اروپایی حفظ کرد اما نتوانست یونایتد را به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس برساند.

ایجنت او خورخه مندز سعی کرد به دنبال باشگاه هایی باشد که بتوانند به رونالدو فوتبال لیگ قهرمانان اروپا و شانس هدایت خط حمله تیم را ارائه دهند.

در حالی که گزارش شده است، چلسی فرصت جذب او را از دست داده اما اتلتیکو مادرید به عنوان خواستگاران احتمالی ظاهر شد و ظاهراً در حال بررسی گزینه هایی برای جذب او در پنجره جاری هستند.

برخی گزارش ها ادعا می کنند که منچستریونایتد آماده خروج این بازیکن پرتغالی است اما گزینه تمدید قرارداد دو ساله او را تا یک فصل دیگر فعال میکند تا  رونالدو به صورت قرضی و یک ساله به یکی دیگر از غول‌های اروپایی بپیوندد و زمانی که باشگاه، به مقام لیگ قهرمانان اروپا برای فصل ۲۰۲۳/۲۴ دست یابد، مجدد بازگردد.

گفته می شود اتلتیکو مشتاق جذب مهاجم است و آماده است بعداز خروج آنتوان گریزمان ، فضایی را در تیم و دستمزد برای جا دادن رونالدو ایجاد کند.

نظر شما