شناسهٔ خبر: 55242492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ادامه واکنشها به برکناری مقام بحرینی به سبب مخالفت با عادی سازی روابط/ مردم بحرین به حق ملت فلسطین در مقاومت علیه اشغالگران ایمان دارد

واکنشها به موضع رئیس هیات فرهنگی بحرین که به سبب مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برکنار شد، و تمجید فلسطینیان از این موضع وی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، ولید عبدالرزاق دبیرکل تجمع القدس موضع خانم می محمد آل خلیفه رئیس هیات فرهنگی و باستانی بحرین را در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شجاعانه توصیف و از آن تمجید کرد.

 

وی با تمجید از اقدام این عضو خاندان آل خلیفه در مخالفت با مصافحه با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه را بیانگر اصالت ملت بحرین دانست که حاضر نیستند رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند و با عادی سازی روابط با این رژیم موافقت کنند.

 

الرزاق تاکید کرد ملت بحرین به عادلانه بودن مساله فلسطین و حق ملت فلسطین در مقاومت بر ضد اشغالگری و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود و تشکیل دولت مستقل به پایتختی قدس شریف در تمام اراضی فلسطین ایمان دارند.

 

تمجید مجلس قانونگذاری فلسطین از اقدام مقام برکنار شده بحرین به سبب مخالفت با عادی سازی روابط

 

ریاست مجلس قانونگذاری فلسطین هم با تقدیر از موضع "می آل خلیفه» که به سبب مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حاضر نشد با سفیر این رژیم در منامه مصافحه کند، آن را شرافتمندانه توصیف کرد.

 

در بیانیه مجلس قانونگذاری فلسطین آمده است که این موضع بیانگر اصالت ملت بحرین و حمایت و ارتباط آن با قدس و فلسطین با وجود تمام توطئه ها و طرحهای عادی سازی روابط با دشمن نخست امت اسلام است.

 

جنبشهای حماس و جهاد اسلامی فلسطین هم از موضع این مقام بحرینی که به سبب مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برکنار شد، تمجید کرده اند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما