شناسهٔ خبر: 55154967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورینیو متخصص قهرمانی در اروپاست! (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و پرافتخار رم، از تتوی جدید خود رونمایی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در فینال لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه 1-0 فاینورد را شکست داد و این یعنی ژوزه مورینیو در دوران مربیگری خود قهرمان جام یوفا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ کنفرانس، هر سه جام فوتبال اروپا شده است. حالا او تصویری از این سه جام را روی بازو خود تتو کرده تا اینگونه نشان دهد متخصص فتح عناوین قهرمانی در اروپا است.

ژوزه مورینیو در این رابطه گفت: "شادی هواداران رم من را به انجام این کار تشویق کرد. سپس به طرحی خاص فکر کردم، طرحی که نشانی از تمام باشگاه‌هایی که با آنها در مسابقات اروپایی قهرمان شدم، نشان دهد. در عین حال من یک خالکوبی منحصر به فرد می خواستم، طرحی که فقط مختص به خودم باشد. آلبرتو چند پیشنهاد به من نشان داد، من نیز فقط یکی را کمی تغییر دادم و حالا این محصول نهایی است. 

نکته بزرگ در مورد دوران حرفه‌ای من این است که فارغ از فتح لیگ اروپا با منچستریونایتد، قهرمان شدن با پورتو، اینتر و رم بسیار بسیار خاص بوده است. قهرمان شدن در فصلی که همه انتظارش را دارند و سرمایه گذاری کرده اید تا موفق شوید یک چیز است، اما وقتی که رسیدن به هدفی دشوار به نظر می‌رسد، موفق شدن واقعا خاص است. این موفقیت در تاریخ رم باقی خواهد ماند. به من گفتند که فقط من، سر الکس فرگوسن و جیووانی تراپاتونی در سه دهه مختلف موفق به کسب قهرمانی شدیم. این باعث می شود کمی احساس پیری کنم، اما برای رزومه من نیز خوب است."

نظر شما