شناسهٔ خبر: 55144058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نخست وزیر اسرائیل: به بایدن اعلام کردم که مخالف توافق هسته‌ای هستیم

نخست وزیر اسرائیل گفت که به بایدن تاکید کرده است، اسرائیل حق خود را برای اقدام دیپلماتیک و هر اقدام دیگری برای مقابله با آنچه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای عنوان کرد، محفوظ می‌داند.

صاحب‌خبر -
نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعاهای خود علیه ماهیت برنامه هسته‌ای کشورمان گفت، اسرائیل مخالف توافق هسته‌ای با ایران است و حق خود را برای هر گونه اقدام علیه آن محفوظ می‌داند.
 
به گزارش ایسنا، یائیر لاپید نخست وزیر موقت اسرائیل امروز (یک‌شنبه) در جلسه هفتگی کابینه بار دیگر با تکرار ادعاها علیه ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که در دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر اخیر او به اسرائیل مخالفت خود را با حصول هر گونه توافق بر سر موضوع هسته‌ای ایران اعلام کرده است.
 
لاپید در ادامه از سفر بایدن به عنوان سفری تاریخی یاد کرد و افزود: دستاوردها در زمینه‌های دیپلماسی، امنیتی و اقتصادی اسرائیل را برای سال‌های آینده تقویت خواهد کرد.
 
نخست وزیر اسرائیل همچنین گفت که به بایدن تاکید کرده است، اسرائیل حق خود را برای اقدام دیپلماتیک و هر اقدام دیگری برای مقابله با آنچه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای عنوان کرد، محفوظ می‌داند.
 
لاپید پیشتر نیز، پس از دیدار با بایدن در راستای سیاست‌های ایران‌هراسی اسرائیل گفت: ما درباره تهدید هسته‌ای ایران  ابراز نگرانی کردیم. هیچ ایران هسته‌ای وجود نخواهد داشت، چراکه نه تنها تهدیدی علیه اسرائیل است بلکه برای کل جهان نیز تهدید به شمار می‌آید.
 

برچسب‌ها:

نظر شما