شناسهٔ خبر: 55131722 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

به‌روز رسانی فهرست تحریمی اشخاص آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین

فهرست تحریمی اشخاص آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین توسط وزارت امور خارجه به‌روزرسانی شد.

صاحب‌خبر -

وزارت امور خارجه کشورمان امروز در بیا‌نیه‌ای جدید فهرست تحریمی اشخاص آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین را به روز رسانی کرد که نام 61 نفر شامل اشخاص آمریکا می‌شود. متن این بیانیه تحریم اشخاص آمریکا به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران براساس قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه به ویژه ماده 4 قانون مذکور، اشخاص زیر را به علت حمایت عامدانه از گروهک تروریستی منافقین از طریق مشارکت در نشست منافقین، تایید اهداف و اقدامات تروریستی و حمایت سیاسی و تبلیغاتی از گروهک فوق، تحت تحریم های جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

طی دهه‌های اخیر، گروهک تروریستی منافقین با سازماندهی و اجرای اقدامات ترویستی بیشماری، بیش از 17000 شهروند بی‌گناه، به ویژه زنان و کودکان را به شهادت رسانده است. علی رغم ماهیت تروریستی و اقدامات سبعانه تروریستی گروهک منافقین و نیز فعالیت های تروریستی و نظامی خشونت آمیز آن، دولت ایالات متحده آمریکا با حمایت از این گروهک تروریستی، دوگانگی و دورویی خود را در این رابطه تداوم داده است.

جمهوری اسلامی ایران با یادآوری تعهدات بین‌المللی در خودداری از تسهیل و تشویق اقدامات تروریستی، تاکید می‌نماید که سیاست و رویه دولت آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین نقض تعهدات فوق بوده و به عنوان عمل متخلفانه بین‌المللی موجب مسئولیت بین‌المللی دولت یاد شده گردیده است.

با عنایت به موارد فوق و مفاد قانون (مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه ی آمریکا در منطقه)، کلیه نهادهای ذیربط، اقدامات لازم را جهت اجرای موثر تحریم های مندرج در قانون مذکور و معمول خواهند نمود.

فهرست تحریمی اشخاص و مقامات آمریکایی حامی گروهک تروریستی منافقین:

نظر شما