شناسهٔ خبر: 55131619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تمهيدات پليس راهور تهران براي روز جشن عيد غدير

صاحب‌خبر -
تمهيدات پليس راهور تهران براي روز جشن عيد غدير
خبرگزاری آریا-معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خط ویژه خیابان ولیعصر در روز جشن عید غدیر مسدود می‌شود و تردد اتوبوس‌های «شمال به جنوب» این خط به بزرگراه چمران هدایت شده و برای جابجایی شهروندان در مسیر «جنوب به شمال»، تاکسی‌های ون پیش بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ محمد رازقی صبح امروز در برنامه «شهر امن» درخصوص تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در روز جشن عید غدیر و مسیر‌های تردد شهروندان و خودرو‌ها گفت: در روز عید غدیر، مراسم ویژه‌ای به طول 10 کیلومتر از خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) تا پل پارک وی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم در مناطق مهمی، چون میدان ولیعصر (عج)، میدان ونک، جلوی پارک ملت و طول خیابان ولیعصر (عج) انجام می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)، تردد برقرار بوده و ورودی و خروجی‌های آن باز است و هیچ منعی برای کسبه و صنوف که در آنجا مشغول کار و فعالیت هستند، نیست و جریان ترافیک و رفت و آمد کاملا برقرار است.
سرهنگ رازقی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه‌ای در این مراسم داشته و بدلیل اینکه قرار است غرفه و موکب‌هایی در خط ویژه برای اقدامات فرهنگی برپا شود، خط ویژه در این مسیر مسدود می‌گردد و اتوبوس‌های خط 7 که در این مسیر از شمال به جنوب تردد می‌کنند به مسیر بزرگراه چمران هدایت می‌شوند و در مسیر جنوب به شمال نیز برای جابجایی شهروندان تاکسی‌های ون پیش بینی شده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راه‌های شرقی و غربی باز است و ورودی‌ها به خیابان ولیعصر (عج) منع تردد ندارند، ولی در جا‌هایی که ازدیاد جمعیت زیاد می‌گردد مجبور می‌شویم که بصورت مقطعی مسیر‌ها را مسدود و از محور همجوار و محور جانبی خودرو‌ها را هدایت کنیم.
وی افزود: کسانی هم که می‌خواهند در این جشن شرکت کنند با توجه به اینکه محدوده منطقه 6 و 3، بیشتر تجاری هست و خیابان‌های اطراف آن‌ها مانند خیابان طالقانی، مطهری، بهشتی، فاطمی، حقانی و میرداماد محل‌های مناسبی برای پارک خودرو‌های مراجعان می‌باشند و البته در این مسیر‌ها تاکسی‌های ون برای انتقال شهروندان به خیابان ولیعصر (عج) پیش بینی شده است.
سرهنگ رازقی بیان داشت: این اطمینان را می‌دهیم که محدودیت اضافی نداریم و جریان ترافیک کاملا عادی است و ان شاءالله این جشن از نظر ترافیکی در نظم و انضباط خاصی برگزار می‌گردد.

نظر شما