شناسهٔ خبر: 55121793 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

چاپ عکس روی بنر برای تولد

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • بهرام رادان پدر شد | خوشحالی بهرام رادان از پدر شدنش در اینستاگرام غوغا کرد

  • سورپرایز رئیسی برای جاماندگان یارانه جدید | سامانه ثبت نام یارانه جدید باز شد

  • توهین علی دایی به وزیر ورزش برای چیست ؟ | رفتار علی دایی برایش دردسرساز شد

  • کیک عجیب تولد حامد آهنگی او را شوکه کرد | دلیل ناراحتی حامد آهنگی از سورپرایز تولدش چه بود؟

  • بهاره رهنما راهی اتاق عمل شد | بیماری بهاره رهنما چیست؟

جذابترین ها
  • لحظه هولناک له شدن خودروها در تصادف مرسدس بنز لاکچری در تهران

  • آخرین ساعات فروش بدون قرعه کشی سایپا|حذف شرط پلاک فعال

  • فیلمی از یک زن کثیف|لحظه فروش هزار دختر ایرانی در عراق

برترین‌ها
  • نرگس محمدی راهی بیمارستان شد | قطع امید دکترها از حال وخیم نرگس محمدی نرگس محمدی راهی بیمارستان شد | قطع امید دکترها از حال وخیم نرگس محمدی
  • تصمیم نهایی دولت برای وام فوری ودیعه مسکن | این افراد وام ودیعه مسکن دریافت می کنند تصمیم نهایی دولت برای وام فوری ودیعه مسکن | این افراد وام ودیعه مسکن دریافت می کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر تولد خواهرزاده 13 ساله شما نزدیک است و قصد دارید به روش متفاوتی او را سورپرایز کنید، چاپ کردن یکی از بهترین عکس‌های او  بر روی بنری بزرگ می‌تواند او را خوشحال و شگفت‌زده کند. البته چاپ عکس بر روی بنر تولد تنها برای نوجوانان قابل انجام نیست بزرگسالان نیز به این روش سورپرایز می‌شوند.

چاپ بنر تولد روشی برای سورپرایز عزیزانتان

اگر تولد یکی از عزیزان شما نزدیک است و در تلاش هستید بدون اطلاع دادن به فرد مورد نظر برای او جشن بگیرید، چاپ بنر تولد نیز یکی از روش‌هایی خواهد بود که باعث خوشحالی دو چندان فرد مورد نظر می‌شود. تصور کنید او وارد اتاقی پر از مهمان شود که عکس بزرگی از او بر روی بنری چاپ شده است.

در چنین شرایطی بدون‌شک فرد موردنظر خوشحال می‌شود و بابت این کار از شما متشکر خواهد بود. بدین‌ترتیب اگر دوست دارید فرد خاص زندگی خود را به روش متفاوتی سورپرایز کنید، بهتر است از این روش نوین استفاده کنید. ناگفته نماند چاپ عکس بر روی بنر تولد برای تمام سنین مناسب است.

این بنرها به طور معمول مات هستند تا در صورت نورپردازی قوی و روشنایی رقص‌نورها دچار انعکاس نشوند و نمای خوبی داشته باشند. در ضمن برای عکاسی نیز گزینه مناسبی خواهند بود. در واقع با این بنرها شما می‌توانید شبی خاطره‌انگیز برای عزیزان خود رقم بزنید و شیرینی جشن را دو چندان کنید.

چاپ بنر تولد بزرگسالان و کودکان

همان‌طور که گفتیم فرقی ندارد در چه سن و سالی هستید یا قصد دارید چه فردی را سورپرایز کنید، در هر حالتی می‌توانید از روش چاپ نبر تولد استفاده کنید زیرا با این روش نه تنها کودکان شگفت‌زده می‌شوند بلکه بزرگسالان نیز از دیدن عکس خود بر روی دیوار و بنر بزرگ تعجب می‌کنند.

در ضمن انتخاب این روش در برگزاری مراسم‌های تولد باعث عکاسی بهتر نیز می‌شود زیرا شما به همراه مهمانان عزیز خود می‌توانید در کنار این بنر عکس‌های خوب و با کیفیتی تهیه کنید. به عبارت دیگر با چاپ این بنرها شادی و سرور را به خود و سایر مهمانان تقدیم می‌کنید.

البته که بنرهای این چنینی در سایر مراسم‌ها همانند سالگرد ازدواج، برگشت به خانه، اتمام دوره نقاهت فرد بیمار، برگشت از سفر خارجی طولانی مدت و سایر مراسم‌ها نیز کاربرد دارد و تنها مخصوص جشن‌های تولد نیست ولی بیشترین کاربرد این بنرها به تازگی برای تولد کودکان و نوزادان است.

تم تولد خود را با بنر ست کنید

با توجه به عکسی که بر روی بنر تولد خود چاپ می‌کنید، می‌توانید نوع لباس‌ پوشیدن و حتی رنگ لباس مهمانان را مشخص کنید و  قبل از شروع مراسم این اطلاعات را در اختیار مهمانانتان قرار دهید. در واقع شما و مهمانان محترمتان با توجه به عکس روی بنر تولد تمی برای لباس پوشیدن خود خواهید داشت.

9

در مراسم‌های اخیر تعیین تم بیشتر از سایر مراسم‌ها دیده می‌شود، از این‌رو با چاپ نبر تولد و انتخاب تمی نزدیک به عکس چاپ‌شده بر روی بنر تولد کار شما و مهمانانتان ساده‌تر می‌شود و خیلی درگیر انتخاب رنگ و لباس نخواهید بود.

 این روش در بیشتر موارد مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد و روشی متفاوت از سایرین خواهد بود. آیا تولد شما نزدیک است؟ قصد دارید کدام یک از عکس‌های خود را بر روی بنر چاپ کنید؟ با توجه به لباسی که در عکس مورد نظر در تن دارید، بهتر است رنگ خاصی را انتخاب کنید و به مهمانان خود خبر دهید.

 در این صورت به هنگام عکاسی تا حدودی نزدیک به یکدیگر خواهید بود و این امر باعث زیبایی وصف‌ناپذیر عکس‌های شما می‌شود. لاکچری باشید و تولد خود را به سبکی لوکس برگزار کنید تا مهمانان نیز از حضور در جشن شما لذت ببرند و اوقات خوشی داشته باشند.

قیمت چاپ عکس روی بنر تولد چقدر است؟

در صورتی که تولد شما نزدیک است و قصد دارید مهمانی بزرگی به خاطر خودتان برگزار کنید، بدون‌شک هزینه‌های زیادی به شما تحمیل می‌شوند. هر چه کیفیت مهمانی شما بیشتر باشد، هزینه‌های بیشتری باید پرداخت کنید.

 یکی از کارهای لاکچری و هیجان‌انگیزی که می‌توانید برای تولد خود انجام دهید چاپ بنر فوری عکس خودتان است. اما به نظر شما این کار چه هزینه‌ای در بردارد؟ در نظر داشته باشید عکس روی بنر در قیمت‌های مختلفی قابل خریداری و سفارش است.

 طول و عرض بنر از مهم‌ترین مسائلی است که بر روی قیمت چاپ بنر تولد شما تاثیرگذار خواهد بود. در ضمن جنس بنری که شما انتخاب می‌کنید نیز از جمله مسائل دیگری است که بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

در نظر داشته باشید بنر را با واحد شمارش تخته محاسبه می‌کنند و بعد از برآورد ارتفاع و طول بنر مورد نظر می‌توان قیمت دقیق را مشخص کرد. در ضمن برای محاسبه کلی قیمت بنرهای تولد باید قیمت واحد یک بنر را در ابعاد موردنظر خود ضرب کنید.

تنها در این صورت است که قیمت نهایی بنر مشخص می‌شود. البته هر یک از متخصصان این حوزه ممکن است قیمت واحد هر بنر خود را متمایز از سایر رقبا اعلام کنند. بنابراین قیمت بنر تولد شما نیز متفاوت می‌شود.

به هر حال اگر قصد دارید یک جشن تولد خاص برای خود یا یکی از عزیزانتان بگیرید، درنگ نکنید و برای ثبت سفارش یک بنر تولد دست به کار شوید. با این کار نه تنها شما خودتان شگفت‌زده می‌شوید بلکه سایر افراد حاضر در تولد نیز از این مراسم لذت بیشتری می‌برند.

10

بنر تولد خود را از کجا تهیه کنیم؟

بعد از اینکه برای چاپ عکس بر روی بنر تصمیم قطعی گرفتید، نکته مهم این است که چه کسی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

با کمی جستجو خیلی راحت به مراکز چاپی دست پیدا می‌کنید که بهترین بنرهای تولد را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. برای چاپ بنر فوری بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید که سال‌ها سابقه درخشانی در این زمینه دارند و تا به امروز توانسته‌اند بنرهای تولد با کیفیتی را چاپ کنند.

برای انتخاب محل چاپ بنر خود بهتر است از متخصصان این حوزه مشاوره و راهنمایی بگیرید و همچنین نمونه کارهای قبلی مرکز چاپ منتخب خود را مشاهده کنید.

با بررسی این موضوعات و انتقال اطلاعات دلخواه خود به این مراکز چاپ می‌توانید با خیال آسوده بخشی از نگرانی مراسم تولد خود یا یکی از عزیزانتان را به افراد کاردان بسپارید.

به طور کلی مراکز چاپ زیادی هستند که بنر فوری تولد شما را چاپ می‌کنند ولی کیفیت و زمان تحویل‌دهی آنها از جمله مسائل بسیار مهم است که به هنگام ثبت سفارش باید در مورد آن پرس و جو کنید.

در انتخاب مرکز چاپ عکس روی بنر برای تولد خود عجله نکنید و بعد از بررسی‌های لازم یکی از بهترین مراکز چاپ فوری بنر را انتخاب کنید و خوشحالی خود را به آنها بسپارید.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما