شناسهٔ خبر: 5511379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گل‌محمدی پس از قهرمانی در جام حذفی؛

هم ذوب‌آهن قهرمان شد و هم نفت/ دوست دارم بمانم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در ابتدای فصل فکرش را نمی‌کرد بتواند با این تیم به قهرمانی جام حذفی برسد، گفت: امروز هم ذوب‌آهن قهرمان شد و هم نفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از کسب عنوان قهرمانی رقابتهای جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظر من امروز هم ذوب‌آهن قهرمان شد و هم نفت زیرا جوان‌هایی که امروز به میدان رفتند، واقعا لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

وی با بیان اینکه قهرمانی برای هوادارانی است که به ورزشگاه آمدند، در مورد اینکه در ابتدای فصل و با نتایجی که تیمش گرفت، فکر می‌کرد این تیم بتواند قهرمان جام حذفی شود؟، تاکید کرد: پیش بینی چنین موفقیت بزرگی بسیار سخت بود زیرا روزهای مشکلی را سپری کردیم اما با اراده آهنین و همت عالی همه اعضای باشگاه و تیم توانستیم فصل را به بهترین شکل به پایان رسانده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیا، کار بسیار دشواری بود که باید رسیدن به این موفقیت را به همه عوامل باشگاه، مدیران کارخانه ذوب‌آهن، بازیکنان و هواداران تبریک گفته و از همه آنها تشکر کنم.

وی با تشکر از تماشاگران پرسپولیس که برای حمایت از تیمش به ورزشگاه تختی آمدند، یادآور شد: بازی بدی نبود اما در ابتدای مسابقه گرمای هوا روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت، هرچند نیمه دوم برای ما خوب بود. البته تاحدودی هم زمان برگزاری مسابقه مناسب نبود.

گل‌محمدی همچنین تاکید کرد: با اجازه از تیم‌های بزرگی مانند تراکتورسازی، سپاهان و نفت تهران باید بگویم ذوب‌آهن بهترین تیم فصل بود زیرا هم قهرمانی جام حذفی شد و هم فوتبال خوبی را از خود ارائه کرد ما از هفته دهم روند خوب‌مان را شروع کردیم و تا آخر فصل ادامه دادیم که کار بزرگی بود. ابتدا خدا را شاکرم و سپس از تلاش بازیکنان، حمایت خوب هیات مدیره و خصوصا سعید آذری و در نهایت خانواده بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه فصل سختی برای ذوب‌آهن بود اما خیلی خوب به پایان رسید که از این موضوع بسیار خوشحال است، در مورد آینده کاری‌اش تاکید کرد: دلیلی ندارد از ذوب‌آهن جدا شوم. خودم دوست ندارم زیاد باشگاه عوض کنم اما اگر شرایط خوب باشد و با حمایت هیات مدیره، می‌توانم تیم خوبی را ساخته و همین روند را ادامه دهم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: مشکلی برای ماندن در ذوب‌آهن ندارم و ذوب‌آهنی‌ها هم دوست دارند در این تیم بمانم. البته همه چیز بستگی به شرایط قرارداد دارد، هرچند فکر نمی‌کنم مشکل خاصی پیش بیاید.

وی بار دیگر قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا را افتخار بزرگی برای این تیم برشمرد و افزود: اگر بخواهیم در مورد سختی‌های تیم در این فصل صحبت کنیم، کسی آن را درک نمی‌کند، روزهای سختی را سپری کردیم اما به بازیکنانم گفته بودم این روزهای سخت سکوی پرتاب برای آینده بهتر خواهد بود.

گل‌محمدی در پایان گفت: در ابتدای فصل اعتماد به نفس بازیکنان به خاطر ناکامی دو فصل گذشته بسیار پائین بود اما بازیکنان تیم روز به روز بهتر شدند و با ایمانی که به مجموعه داشتند، روند خوب‌مان را آغاز و ادامه دادیم تا هم در لیگ برتر چهارم شده و هم قهرمان جام حذفی شویم.

برچسب‌ها:

نظر شما